• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3544 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

ويژه

مراسم پياده‌روي با حمايت آسياتك
شركت انتقال داده‌هاي آسياتك، مطلوب‌ترين اپراتور ارايه‌دهنده خدمات اينترنتي در كشور، حامي پياده‌روي بزرگ خانوادگي در شهر شيراز شد. به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، اين شركت در راستاي انجام بخشي از فرهنگ سازي و مسووليت اجتماعي خود نسبت به جامعه، با مشاركت شهرداري شيراز، شركت مخابرات استان فارس و اپراتور همراه اول، حامي برگزاري پياده‌روي بزرگ خانوادگي در شهر شيراز شد.

ارايه خدمات CIP فرودگاهي توسط بانك آينده
«ارايه خدمات CIP فرودگاهي» به سبد محصولات و خدمات بانكداري اختصاصي بانك آينده، افزوده شد
در راستاي ارزش آفريني و ارايه خدمات بهتر و موثرتر براي مشتريان بانك، به‌خصوص مشتريان ويژه، «ارايه خدمات CIP فرودگاهي»در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانكداري اختصاصي بانك آينده، قرار گرفت. اين خدمت كه از تاريخ 19/02/1395 در كليه شعب تهران در حال ارايه است، از جمله خدمات‌ متمايز بانك آينده است كه به مشتريان بانك، عرضه مي‌گردد.

پاسارگاد، بانك برتر ايران
بر اساس ارزيابي موسسه معتبر يوروماني، بانك‌پاسارگاد موفق شد براي دومين سال متوالي، جايزه برترين بانك ايراني را از آن خود كند. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي اين بانك با اعلام اين خبر گفت: موسسه يوروماني ارايه‌كننده اطلاعات ممتاز در حوزه‌هاي مختلف نظير بازارهاي سرمايه، سرمايه‌گذاري‌ها و ارز محسوب مي‌شود كه با درنظر گرفتن هوشمندانه آخرين تحولات، امكان آگاهي از وضعيت بازارهاي مالي جهاني و انتخاب مناسب‌ترين موسسه براي همكاري در هر كسب و كاري را فراهم مي‌كند.

حركت پالايشگاه‌ها به سمت توليد بنزين
نماينده مردم ايذه و باغملك در مجلس با انتقاد از عدم توسعه پالايشگاه‌ها جهت توليد بنزين گفت: با توسعه پالايشگاه‌ها بايد به جاي خام فروشي و واردات، بنزين با كيفيت توليد كنيم. هدايت‌الله خادمي در گفت‌وگو با خبرگزاري خانه ملت، با انتقاد از عدم توسعه پالايشگاه‌ها جهت توليد بنزين گفت: هيچ كشور توسعه يافته و كشوري كه به فكر اشتغال جوانان و منابع خود باشد، خام فروشي نمي‌كند و اقتصاد مقاومتي يعني استفاده بهينه و حداكثري از منابع مالي، انساني و تكنولوژي .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون