• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3562 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير

معاون وزير كار:

مردم با اطمينان از تعاوني‌ها خريد كنند

معاون وزير كار مي‌گويد: با راه‌اندازي بازار مجازي تعاون، همه مردم، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و صادركنندگان مي‌توانند از آخرين دستاوردهاي بخش تعاون كشور اطلاع يافته و به‌طور مستقيم از توليدات تعاوني‌ها ‌خريد كنند.
سيدحميد كلانتري در گفت‌وگو با ايسنا و با اشاره به راه‌اندازي بازار مجازي تعاون و تشريح مزيت‌هاي آن اظهار كرد: بازار مجازي تعاون بخشي از پرتال جامع تعاون است كه به دليل ضرورت جدي تقويت بخش تعاون لازم بود شكل بگيرد لذا به شكل مستقل و بدون وابستگي به دولت در قالب شركت تعاوني سهامي عام رونمايي شد و آغاز به كار كرد.
او هدف اين بازار را گسترش تعاملات اقتصادي و انجام خريد و فروش ميان تعاوني‌ها ذكر كرد و گفت: جريان فعاليت بازار مجازي تعاون به اين شكل است كه از تعاوني‌هايي كه در دورترين نقطه كشور يا نقاط مرزي هستند تا تعاوني‌هاي بزرگ، امكان عرضه كالاهاي خود در اين بازار مجازي را به دست مي‌آورند.
كلانتري تصريح كرد: تعاوني‌هاي توليدي ضمن عرضه كالاهاي خود توليدات‌شان را به‌طور مستقيم در اختيار مصرف‌كنندگان قرار مي‌دهند و تعاوني‌هاي بزرگ‌تري كه كار صادراتي مي‌كنند هم مي‌توانند خريدار اين كالاها باشند و به اين شكل با كسب و كارهاي مختلف نيز ارتباط و تعامل برقرار مي‌شود.
معاون امور تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، يكي از مشكلات عمده توليد‌كنندگان را نبود بازار و فروش محصولات ذكر كرد و گفت: تلاش ما اين است كه با اطلاع‌رساني مناسب به تمام اتحاديه‌ها و تعاوني‌ها زمينه فروش و بازاريابي محصولات‌شان را فراهم كنيم و اميدواريم با معرفي اين بازار و گسترش روز افزون فعاليت آن، مردم نيز از اين بازار مطمئن خريد كنند.
او اطلاع مردم و صادركنندگان از كيفيت و مشخصات كالاهاي عرضه شده را يكي از مزيت‌هاي بازار مجازي تعاون برشمرد و گفت: همه دستگاه‌هاي دولتي و سازمان‌هاي وابسته به دولت مي‌توانند در اين بازار وارد شده و اجناس مورد نياز خود را از توليدات تعاوني‌ خريداري و با اين كار از بخش تعاون حمايت كنند.
كلانتري ابراز اميدواري كرد كه با توجه به گستردگي بازارهاي مجازي در دنيا و ايجاد بازارهاي رقابتي در فضاي مجازي، اجراي اين طرح تحرك جديدي در بازار تعاوني‌ها ايجاد كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون