• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3562 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير

خبر

توقف طرح «ساماندهي قبور شهدا»

ايسنا| ابوالفضل قناعتي، عضو هيات‌رييسه شوراي شهر تهران از توقف ساماندهي قبور شهدا خبر داد و با اشاره به بازديدش از قطعه شهدا گفت: در بازديد از قبور شهدا در قطعات 21 و 24 قبرها شكسته و تعدادي از قبرها جابه‌جا شده و در مسير خود قرار نگرفته بودند. اين طرح به تازگي آغاز شده و بايد از ادامه كار جلوگيري شود.شهرداري بايد قبور را مرمت و نه تخريب كند.


معاون گردشگري: ويزاي ايران ۵ روزه صادر مي‌شود

ايسنا| مرتضي رحماني موحد؛ معاون گردشگري كشور با استناد به آخرين اعلام وزارت خارجه ايران، گفت: ويزاي ايران براي اتباع خارجي پنج روزه صادر مي‌شود.ممكن است برخي سفارتخانه‌ها و كنسولگري‌ها با مشكلات اداري مواجه شده باشند، چنانچه آژانس‌هاي مسافرتي در ايران دچار مشكل شده‌اند، مي‌توانند به معاونت گردشگري اطلاع دهند تا از طريق وزارت خارجه پيگير رفع مساله باشيم.


20 هزار معتاد متجاهر در تهران

ايسنا| اشتري؛ فرمانده نيروي انتظامي ضمن اعلام وجود 20 هزار معتاد پرخطر در تهران گفت: كمبود محل نگهداري معتادان متجاهر بارها اعلام شده اما شهرداري و استانداري‌ها صرفا درصدد جمع‌آوري معتادان هستند درحالي كه اولويت، بازتواني اين افراد است.


رياضيدان‌هاي جوان، جايزه مي‌گيرند

مراسم اختتاميه و اهداي جوايز ششمين دوره المپياد رياضي نوجوانان ايران، روز پنجشنبه 31 تيرماه 1395 در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان با حضور تني چند از چهره‌هاي ماندگار علمي كشور، مديران وزارت آموزش و پرورش، والدين و دانش‌آموزان برگزيده كشوري و استاني برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون