• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3564 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تير

دعوت احزاب براي راهپيمايي روز قدس

احزاب و تشكل‌هاي سياسي با صدور بيانيه‌هاي جداگانه، از مسلمانان جهان به ويژه ملت ايران دعوت كردند با حضور و مشاركت در همايش روز جهاني قدس تنفر خود را از رژيم صهيونيستي اعلام و عظمت و اقتدار مسلمانان را در برابر دشمنان به نمايش بگذارند.
 جامعه مدرسين حوزه علميه قم در اطلاعيه‌اي تصريح كرد: امروز حمايت از فلسطين و محور مقاومت، جهاد كبيرِ ايستادگي، مقاومت و پيروي نكردن از كفار و مشركين است. حزب موتلفه اسلامي هم در آستانه روز جهاني قدس ضمن دعوت از ملت شريف ايران و تمام آزاديخواهان جهان براي شركت پرشور در راهپيمايي روز قدس از دستگاه سياست خارجي كشورمان مي‌خواهد علاوه بر تحرك بيشتر در عرصه ديپلماسي منطقه‌اي براي آزادي چهار ديپلمات ايراني و حاج احمد متوسليان كه سال‌هاست دربند و اسارت صهيونيست‌ها هستند از هيچ تلاشي فروگذار نكند و با طرح اين موضوع در مجامع بين‌المللي زمينه تعيين تكليف ديپلمات‌هاي گروگان گرفته شده را فراهم كند و همچنين گزارش فعاليت‌هاي خود را در اين خصوص به محضر ملت شريف ايران ارايه دهد.
 جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار در بيانيه‌اي ضمن گراميداشت شهداي مقاومت و شهداي حرم، اعلام كرد كه روز جهاني قدس همراه با ملت ايران و ملت‌هاي جهان به خيابان‌ها خواهد آمد و فرياد مرگ بر امريكا، مرگ بر انگليس و مرگ بر اسراييل و آل سعود سر خواهد داد. سازمان مردم نهاد جمعيت آزادي قدس شريف نيز از عموم مسلمانان جهان به ويژه مردم مسلمان ايران اسلامي دعوت كرده است، ضمن حفظ هوشياري و بيداري و انسجام و اتحاد خود حول محور مقاومت اسلامي و حمايت و پشتيباني از آرمان قدس، با حضور و مشاركت در همايش جهاني روز قدس، تنفر و برائت خود را از صهيونيسم و رژيم جعلي اسراييل و حاميان و متحدان جهاني و منطقه آن و در راس همه، امريكا اعلام و عظمت و اقتدار پيروان اسلام ناب را در اين روز بزرگ، در برابر دشمنان جهاني به نمايش بگذارند. ايرنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون