• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3567 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

وزير دادگستري:

دست كساني كه فيش‌ها را منتشر كردند مي‌بوسيم

 وزير دادگستري اين دولت كه سال‌ها رياست بر سازمان بازرسي كل كشور را در كارنامه كاري خود داشته داشته نگاه متفاوتي به ماجراي فيش‌هاي حقوقي دارد و مي‌گويد: «واكنش دولت به ماجراي فيش‌هاي حقوقي، اقدام جدي و بدون مسامحه است و بي‌شك رفتار دولت سند افتخار خواهد شد. اين دولت براي هيچ كس حاشيه امنيتي قائل نبوده و در اين‌گونه مسائل به دنبال مخفيكاري نيست و دست كساني كه اين فيش‌ها را منتشر كردند مي‌بوسيم چراكه مصداق امر به معروف و نهي منكر است و همانطور كه شخص رييس‌جمهور تاكيد كردند در عذرخواهي و جبران اشتباه، لكنت نداريم.»
به گزارش روابط عمومي وزارت دادگستري، جمله‌هاي كليدي اظهارات مصطفي پورمحمدي، وزير دادگستري، به شرح زير است:
 تامين‌اجتماعي، سازماني با ۴۲ ميليون بيمه‌شده و پرداخت بيش از پنج هزار ميليارد تومان، خانواده‌اي بزرگ است كه صيانت از آن وظيفه‌اي ملي است. بايد بپرسيم چطور درگذشته اجازه داده شده در اين صندوق ملي دست برده و به چشم يك قلك به آن نگاه شود؟ اين دولت، از روز اول اراده جدي‌اش مبارزه با فساد بوده و هيچ حريم و حاشيه امني براي هيچ‌كس قائل نشده است. اين رويه در تامين‌اجتماعي خود را نشان داد و اين سازمان به ريل سالمي برگشته است.
 واكنش دولت به ماجراي فيش‌هاي حقوقي، اقدام جدي و بدون مسامحه است و بي‌شك رفتار دولت سند افتخار خواهد شد. اين دولت براي هيچ كس حاشيه امنيتي قائل نبوده و در اين‌گونه مسائل به دنبال مخفيكاري نيست و دست كساني كه اين فيش‌ها را منتشر كردند مي‌بوسيم چراكه مصداق امر به معروف و نهي منكر است و همانطور كه شخص رييس‌جمهور تاكيد كردند در عذرخواهي و جبران اشتباه، لكنت نداريم.
  ما از هرگونه شفاف‌سازي و اقدام يا اظهار در عرصه سالم‌سازي محيط اداري و مبارزه با فساد استقبال مي‌كنيم؛ ديگران نيز به دنبال سوءاستفاده و بهره‌برداري سياسي نباشند چراكه از اين نمد كلاهي براي آنان درست
 نمي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون