• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3568 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

انتقاد رسول منتجب نيا از مخالفان دولت:

فرياد وا‌عدالتا سر مي‌دهند اما در برابر اختلاس‌ها سكوت مي‌كردند

رسول منتجب‌نيا، قائم مقام حزب اعتماد ملي روز گذشته به اظهارنظر پيرامون پرداختي‌هاي غيرمتعارف در ساختار مديريتي كشور پرداخت و شجاعت روحاني را در برخورد با پديده رواج يافته در دولت احمدي‌نژاد ستود:
 روحاني در مواجهه با پرداخت حقوق‌هاي نامتعارف با شجاعت و شهامت برخورد كرد؛ افرادي كه دلواپس هستند دلواپس دولت گذشته باشند كه اين كارها را انجام دادند. هم‌اكنون بايد به دولت فعلي دست مريزاد بگويند كه با خاطيان مقابله مي‌كند و جلوي اين حركت را مي‌گيرد.
 در اينكه آقاياني كه اين مسائل را مطرح كردند نيت‌شان خدمت كردن به ملت و مبارزه با فساد نبوده هيچ جاي ترديد نيست؛ چرا كه اين پديده شوم مربوط به امروز و دولت فعلي نيست، از دولت‌هاي گذشته به خصوص دولت نهم و دهم به ارث رسيده است. امروز دولت فعلي وارث خرابكاري‌ها و مفاسدي است كه در دولت‌هاي گذشته وجود داشته است. بنابراين نيت آنها خدمت نيست بلكه تخريب دولت، رييس‌جمهور و زمينه‌سازي براي انتخابات 96 است.
 همان‌طور كه قبلا مطرح شد در هفته‌هاي گذشته اينها اتاق فكر و اتاق تخريب تشكيل دادند و برنامه‌ريزي مي‌كنند كه افكار عمومي را نسبت به آقاي دكتر روحاني بدبين و بدگمان كنند و بتوانند در انتخابات از آن بهره ببرند؛ يعني يك اقدام ضداخلاقي انتخاباتي است كه به صورت زودرس و شتاب زده اين كار را شروع كرده است.
 اين پرداخت‌ها و دريافت‌ها به هيچ‌وجه قابل دفاع نيست، هر كسي باشد بايد محكوم شود و جلويش گرفته شود، چه اصولگرا، چه اصلاح‌طلب، چه نزديك به رييس‌جمهور باشد و چه دور باشد؛ اين كار بايد انجام شود. خوشبختانه رييس‌جمهور در حال برخورد است. شنبه 13 تير ماه شاهد بوديد كه تعدادي از نيروهاي مجرب نظام استعفاي‌شان پذيرفته شده و رسما اعلام شد كه با قضيه هم برخورد خواهد شد.
 مردم بايد از اين افرادي كه چنان آشفته شدند و فرياد «واعدالتا» سر مي‌دهند بپرسند شما در دوران دولت گذشته كه اختلاس‌ها و سوءاستفاده‌ها مطرح شد كجا بوديد؟ آيا شما احساس وظيفه نكرديد؟ آنجا نبايد فرياد مي‌زديد؟ نبايد مخالفت مي‌كرديد؟ چه كسي از شما مي‌پذيرد كه شما در برابر اختلاس‌هاي ده‌ها هزار ميلياردي سكوت كرديد؟ الان آمديد در برابر حقوق‌هاي نجومي كه كار بدي هم است فرياد مي‌زنيد و جامعه را نسبت به كل مسوولان ملتهب و بدبين
 مي‌كنيد.
 مي توان گفت اين مساله براي سرپوش گذاشتن روي مفاسد اقتصادي دولت گذشته است و به دست فراموشي سپردن اقتصادهاي گذشته است؛ يعني تصور مي‌كنند با مطرح كردن اين موضوع ديگر قضيه بابك زنجاني‌ها و ديگر نزديكان دولت گذشته به دست فراموشي سپرده شده است؛ فراموش كنند موضوع گذشته را در حالي كه خاطره مردم خيلي دقيق‌تر است و به سادگي فراموش نمي‌كنند آن سوءاستفاده‌ها، اختلاس‌ها و دزدي‌هايي كه در گذشته انجام دادند و صورت گرفته است.
 دولت نمي‌تواند با مردم به روز صحبت كند و تيمي ندارد كه دايما در ارتباط با مردم باشد؛ وقتي دولت مواجه است با اتاق‌هاي تخريب و مخالفان و منتقداني كه از هر چيزي استفاده مي‌كنند براي تخريب بايد يك سيستم بسيار قدرتمندي باشد افراد بسيار قوي باشند و كاملا نظارت و رصد كنند و به موقع با مردم صحبت كنند.  
ايسكانيوز

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون