• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3569 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

شمخاني در جلسه غيرعلني چه گزارشي به نمايندگان مجلس داد؟

خنثي شدن توطئه داعش و منافقين در شب‌هاي قدر و روز قدس

دبير شوراي‌ عالي امنيت ملي گفت: داعش و منافقين درصدد بودند در شب‌هاي قدر و روز قدس مشكلاتي را در كشور به وجود بياورند كه با هوشياري نيروهاي امنيتي توطئه آنها خنثي شد.  
به گزارش تسنيم، شهباز حسن‌پور بيگلري، نماينده مردم سيرجان با اشاره به جلسه غيرعلني روز سه‌شنبه مجلس و گزارش علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي به نمايندگان مجلس، گفت: در اين جلسه دريابان شمخاني درباره مسائل امنيتي كشور گزارشي را به وكلاي ملت ارايه و درباره روابط با كشورهاي عراق و سوريه توضيحاتي داد.  نماينده مردم سيرجان در مجلس تصريح كرد: شمخاني همچنين درباره روابط ايران و كشورهاي آسياي مركزي و كشورهاي حاشيه خليج فارس گزارشي را به وكلاي ملت ارايه كرد.  
وي افزود: شمخاني در اين جلسه اعلام كرد كه ايران بين كشورهاي منطقه و دنيا، از لحاظ دريايي، هوايي و زميني از جمله امن‌ترين كشورهاست. حسن‌پور بيگلري با بيان اينكه وحدت نيروهاي داخلي از ديگر مسائلي بود كه دبير شوراي عالي امنيت ملي آن را مطرح كرد، متذكر شد: در اين جلسه چند تن از نمايندگان از شمخاني سوالاتي را در زمينه جنگ عربستان عليه مردم يمن و نيز بحران بحرين پرسيدند.   
وي ادامه داد: دبير شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كرد كه جمهوري اسلامي ايران دخالتي در مسائل داخلي اين كشورها ندارد اما با چشماني باز وضعيت آنها را رصد مي‌كند.
وي افزود: دريابان شمخاني در اين نشست با اشاره به توان جمهوري اسلامي در مقابله با گروه‌هاي تكفيري اعلام كرد كه ايران تنها كشوري است كه ‌مي‌تواند داعش را در بيرون از مرزهاي خود مهار كند.  حسن‌پور عنوان كرد: دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت كه گروه‌هاي تكفيري و داعش و نيز گروهك منافقين درصدد بودند كه در شب‌هاي قدر و روز قدس مشكلاتي را در كشور به وجود بياورند كه با هوشياري نيروهاي امنيتي توطئه شوم دشمنان خنثي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون