• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3583 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

پرت شدن متهم 80 ساله از پنجره مجتمع قضايي كرج

اعتماد|كارآگاهان پليس، تحقيقات خود براي كشف علت پرتاب شدن و مرگ متهمي 80 ساله از پنجره طبقه چهارم مجتمع قضايي كرج را آغاز كردند. متوفي روز شنبه، به اتهام مالي به اين مجتمع منتقل شده بود اما پس از اينكه سرباز همراه، دستبند او را براي لحظه‌اي باز كرد، به سرعت به سمت پنجره دويد و خود را از طبقه چهارم به پايين پرتاب كرد. روابط عمومي دادگستري البرز گفته است، متهم در صورت پرداخت 281 ميليون تومان، امكان جلب رضايت شاكي خصوصي را داشت كه همين موضوع تحقيق درباره انگيزه فرار را در كنار خودكشي، به ميان آورده است.
يكي از شاهدان حادثه با بيان اينكه رفتارهاي متهم توجه همه را به خود جلب كرده بود، به روابط عمومي دادگستري البرز گفته است: «متهم از سرباز همراه خود خواست دستبندش را براي رفتن به سرويش بهداشتي باز كند، اما به محض انجام اين كار به قصد فرار يا خودكشي از پنجره طبقه چهارم بيرون پريد و كشته شد.»
روابط عمومي دادگستري البرز همچنين به نقل از يك منبع آگاه در مجتمع قضايي كرج نوشته است: «متهم محكوميت مالي با شكايت شاكي خصوصي به مبلغ ۲۸۱ ميليون تومان از كرمانشاه داشت و حكم جلبش به نيابت از كرمانشاه صادر و باعث بازداشتش شد. او پس از بازداشت از سوي نيروي انتظامي مدعي شد مشكل تنفسي دارد كه با دستور افسر كشيك به بيمارستان منتقل شد اما پزشك تاييد كرد تمارض كرده. بنابراين روز شنبه، از سوي نيروي انتظامي به مجتمع قضايي كرج منتقل شد. در جلسه دادگاه، از او پرسيدند كه آيا توان پرداخت مبلغي كه محكوم شده را دارد؟ كه گفت نمي‌تواند اين پول را تهيه كند و رضايت شاكي‌اش را بگيرد.»
تحقيقات پليس براي كشف انگيزه متوفي در حالي آغاز شده است كه روز گذشته مردي
41 ساله نيز در يك مراسم تشييع در گناوه، با شليك گلوله به سرش به زندگي خود پايان داد. تحقيقات براي كشف انگيزه او آغاز شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون