• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3583 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

سوال از سازمان ليگ

از جام شهدا چه خبر آقايان؟

از چند هفته پيش سازمان ليگ فوتبال ايران اعلام كرده بود كه سومين دوره مسابقات چهارجانبه جام شهدا قبل از شروع ليگ برگزار خواهد شد.
دوره دوم اين مسابقات در نيم فصل ليگ پانزدهم برگزار شد كه در آن صباي قم با پيروزي بر پرسپوليس قهرمان شد. در دوره اول هم تراكتورسازي تبريز با شكست استقلال تهران قهرمان شده بود. اما دوره سوم داستان جالبي دارد. در اواخر خرداد ماه 95 بود كه اعلام شد تا يك ماه ديگر سومين دوره اين مسابقات برگزار مي‌شود. بعد از مدتي 4 تيم شركت‌كننده در اين مسابقات مشخص شدند. قرار شد پرسپوليس با ماشين‌سازي در روز 26 تير و تراكتورسازي با پديده در 27 تير بازي كنند. ديدارهاي رده‌بندي و فينال هم در روزهاي ۳۰ و ۳۱ تيرماه برگزار شود.
 مسوولان برگزار‌كننده كه از حضور اين تيم‌ها خوشحال بودند با ذوق و شوق فراوان از اين تورنمنت مي‌گفتند. حتي يكي از مسوولان برگزار‌كننده‌ در مصاحبه با سايت سازمان ليگ اين طور گفته بود: «از برانكو ايوانكوويچ، سرمربي كروات پرسپوليس و امير قلعه‌نويي، سرمربي موفق تراكتورسازي هم بايد تشكر و قدرداني كرد. آنها همواره در صف اول دفاع از ارزش‌هاي انقلاب و شهدا حضور داشته‌اند. حتي برانكو فصل گذشته از برگزاري اين جام به خوبي و نكويي ياد كرد و امير قلعه‌نويي هم همواره شهدا را الگويي مناسب براي نسل جوان ايران زمين دانسته است.»
 اما برگزاري اردوي پرسپوليس در اوكراين ناگهان برگزاري اين تورنمنت را در هاله‌اي از ابهام فرو برد تا اينكه برانكو در اوكراين رسما اعلام كرد پرسپوليس نمي‌تواند در اين تورنمنت حضور داشته باشد. اين مساله باعث شد مسوولان ماشين‌سازي هم تهديد به كناره‌گيري از مسابقات كنند. اين اتفاق درست در شبي رخ داد كه مراسم قرعه‌كشي ليگ برتر برگزار مي‌شد. قرار بر اين شد همان شب صحبت‌هاي نهايي براي برگزاري اين تورنمنت انجام شود اما ديگر خبري نشد.  آخرين خبري كه در اين باره روي سايت سازمان ليگ موجود است خبر برنامه بازي‌هاست! يعني حتي خود سازمان ليگ هم زحمت نكشيده است كه خبر لغو اين تورنمنت يا تاخير در برگزاري آن را اعلام كند. وقتي خود مسوولان سازمان براي تورنمنتي با اين نام آن قدر ارزش قايل نيستند كه درباره برگزار شدن يا نشدنش اطلاع‌رساني كنند طبيعي است كه نمي‌توان از تيم‌ها انتظار داشت آن را جدي بگيرند و خودشان را نسبت به حضور در آن متعهد بدانند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون