• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3590 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري:

پذيرش حسين فريدون در مقطع دكترا، مسير قانوني را طي كرده است

وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري در پاسخ به پرسشي درباره شبهاتي كه در برخي رسانه‌ها در زمينه چگونگي پذيرش حسين فريدون، برادر رييس‌جمهوري در دوره دكترا مطرح شده گفت: ايشان امتحان داده، قبول شده و حد نصاب را كسب كرده و در مصاحبه شفاهي در دانشگاه شهيد بهشتي پذيرفته شده است.
محمد فرهادي روز سه‌شنبه پس از بازديد از پارك علم و فناوري خراسان و پژوهشكده علوم و صنايع غذايي كشور در مشهد طي گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در اين دانشگاه براي ايشان استاد راهنما تعيين كرده‌اند كه استاد راهنماي تعيين شده به فرصت مطالعاتي رفته لذا فرد ديگري را معرفي كردند و ايشان هم پذيرفتند. وي اظهار كرد: نحوه پذيرش ايشان در دوره دكتراي دانشگاه شهيد بهشتي مشكلي نداشته و مسير قانوني، طبيعي و رسمي خود را طي كرده و حتي مي‌توان گفت سختگيري بيشتري نيز در اين خصوص شده است.
به گزارش ايرنا، وزير علوم، تحقيقات و فناوري همچنين درباره علت نبودن معاونت فناوري در ساختار تشكيلاتي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: وزارتخانه‌ها در داشتن حوزه‌هاي معاونت، محدوديت‌هايي دارند و سقف معاونت‌هايي كه مي‌توانند اختيار كنند حداكثر پنج معاونت است. وي افزود: به همين علت معاونت دانشجويي وزارت علوم هم‌اكنون به سازمان دانشجويان تغيير عنوان داده است. وي اظهار كرد: در ساختار وزارت علوم هر چند به شكل اختصاصي معاون فناوري در نظر گرفته نشده اما معاونت پژوهش و فناوري وجود دارد و شايد علتش اين باشد كه فناوري بايد دنبال پژوهش باشد به اين معني كه بايد پژوهش و تحقيق صورت گيرد تا به فناوري برسد، لذا حوزه پژوهش بهتر مي‌تواند اين پيوستگي را در قالب معاونت پژوهش و فناوري دنبال كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون