• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3590 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

سردار سليماني:

پيروزي نيروهاي مقاومت محدود به حفظ قداست حرم‌هاي مبارك نيست

قاسم سليماني گفت: مجاهدت‌هاي رزمندگان فاطميون خيلي اثرگذار است، فاطميون منشأ تحول در جامعه ما هم شدند.  به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندي پيش، خانواده فرمانده رشيد و غيور فاطميون، عليرضا توسلي با نام جهادي ابوحامد ملاقاتي با سردار قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي داشتند.
سردار قاسم سليماني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ابتداي اين ديدار با اشاره به سال‌ها مجاهدت اين فرمانده شهيد گفت: هر زمان او (ابوحامد) را مي‌ديدم، تماشايش يك شعف مضاعفي درون من ايجاد مي‌كرد. براي ما حيف شد. زود از ميان ما رفت. زود به آرزويش رسيد. به معبود فكري خودش رسيد و نايل شد.
سردار سليماني با بيان اينكه مجاهدت فاطميون، نگرش‌ها را تغيير داد، خاطرنشان كرد: امروز الحمدلله به مردم افغانستان با يك نگاه ديگر، يك احترام ديگر توجه مي‌شود. قبور شهداي افغانستاني، مانند امامزاده‌ها شده است و مردم توجه ويژه‌اي به آنان پيدا كرده‌اند. هيچ چيزي به اندازه اين مجاهدت فاطميون و اينگونه دفاع از آرمان‌ها و شهادت در اين مسير نمي‌توانست اينقدر بر نوع مواجهه بخشي از جامعه ايران با خانواده‌هاي افغانستاني اثر بگذارد. يك احترام فوق‌العاده‌اي در جامعه ايراني به وجود آمده است.
سردار سليماني خاطرنشان كرد: از هر بعدي به رشادت‌هاي فاطميون نگاه بشود بايد گفت كه مجاهدت‌هاي آنان، اثر فوق‌العاده ارزنده و ارزشمندي به جا گذاشته است كه در اين باره قبل از هر چيز بايد خدا را شكر كرد و بعد هم بايد اين توفيق و اين اثرگذاري را به شما و خانواده‌هاي فاطميون تبريك گفت. الحمدالله كه شهيد ابوحامد خودش عزتمند است، خانواده شما را عزتمند كرده، مردم را عزتمند كرده و ان‌شاءالله كه خودش هم با رسول معزز اسلام و همگي اولياي خداوند محشور باشد. يك بار ديگر عرض مي‌كنم، خوش به حال شما.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون