• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3594 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ مرداد

پايان دغدغه كي‌روش در مورد زمين تمرين كمپ تا ابتداي سال ۹۶

محمدرضا‌ساكت رييس سازمان تيم‌هاي ملي فدراسيون فوتبال

1- مهم‌ترين پروژه پيش‌روي سازمان تيم‌هاي ملي در حال حاضر بحث زمين چمن كمپ است. از آنجايي كه چهار ماه زمين شماره 2 كمپ تيم‌هاي ملي خاك‌برداري و عمليات بازسازي آن متوقف شده بود، تمركزمان بر اين است تا اين پروژه مجددا فعال شود. با پيگيري‌هاي گسترده‌اي كه صورت گرفت و با همكاري شهرداري  اين پروژه مجددا فعال شد.
2- دو زمين چمن طبيعي در كمپ تيم‌هاي ملي موجود است كه استفاده از يكي از آنها حدود پنج ماه متوقف بوده كه اكنون فعاليت‌هاي بازسازي مجدد آن آغاز شده و خوشحاليم كه اين پروژه مي‌تواند به عنوان يك زيرساخت اساسي براي كمپ تيم ملي محسوب شود. از سوي ديگر زمين شماره 2 طبق برنامه زمان‌بندي كه پيمانكار اعلام كرده ظرف پنج ماه آينده آمادگي لازم را به دست مي‌آورد تا در اختيار تيم‌هاي ملي باشد. اين زمين به سيستم گرمايشي (هيتينگ) مجهز خواهد شد و موتورخانه‌هاي ويژه‌اي در كنار زمين قرار خواهند گرفت تا با تجهيز اين زمين و امكاناتي كه توسط كارشناسان چمن ورزشي تهيه و تدوين مي‌شود و با نظارت دقيق آنها، پروژه پيش‌رو با موفقيت و طبق برنامه‌ريزي پيش رود تا از ابتداي سال 96 اين زمين براي تيم‌هاي ملي فوتبال قابل بهره‌برداري باشد.
3- زمين شماره يك تيم‌هاي ملي نيز ترميم موقتي روي آن صورت گرفته و با توجه به جلسات كارشناسي، نوسازي و كشت جديد زمين چمن نيز ضروري است و در جلسه‌اي كه با تاج و كفاشيان داشتيم به اين جمع‌بندي رسيديم كه كارهاي مقدماتي براي تعميرات چمن نيز انجام شود و پس از آنكه چمن زمين شماره 2 آماده شد، چمن زمين شماره يك زير كشت برود. در زمين چمن شماره يك نيز سيستم هيتينگ را اجرا خواهيم كرد.
4- با توجه به اينكه اين زمين حدود يك و نيم برابر از زمين استاندارد بزرگ‌تر و براي تمرينات تيم‌هاي ملي بسيار مفيد و كار‌ساز است، سعي خواهيم كرد زمين چمن پيشرفته و مناسبي را در اختيار تيم‌هاي ملي قرار دهيم. همچنين مجموعه استخر، سونا بخار، سونا خشك و جكوزي‌هاي مربوطه براي ريكاوري تيم‌هاي ملي، تست‌هاي آزمايشي خود را پشت سر گذاشته و به‌زودي آماده بهره‌برداري براي تمامي تيم‌هاي ملي در رشته‌هاي فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلي آقايان و بانوان خواهد بود.
5- البسه تيم‌هاي ملي يكي ديگر از مواردي است كه اهميت ويژه‌اي براي‌مان دارد. با توجه به اشكالاتي كه به لباس جيووا وارد بود، اين شركت در تلاش است تا اشكالات وارد‌شده را برطرف كند. ضمن اينكه هيات‌رييسه و رييس فدراسيون فوتبال بر اينكه تيم ملي فوتبال بزرگسالان بايد از لباس استاندارد و با كيفيت مناسب بهره ببرند، تاكيد ويژه‌اي داشته و در اين ارتباط به‌طور‌فشرده، چندين اقدام را عملي و اجرايي كرده‌ايم تا اين مشكل را هرچه زودتر مرتفع كنيم. از طرفي به‌طور‌جدي روي پرواز چارتر كار مي‌كنيم و با پيگيري‌هاي جدي كه دپارتمان تيم ملي داشته و اقدامات مهمي كه صورت گرفته، مجوز ورود هواپيماي چارتر را به چين گرفته‌ايم. همچنين برنامه‌ريزي‌هاي مختلفي را براي داشتن هواپيماي چارتر براي سفر به ازبكستان نيز داريم. با توجه به اينكه يكي از نيازمندي‌هاي تيم ملي اتوبوس VIP است، اين امر براي كوتاه‌مدت به شكل مفيدي صورت گرفته است، اما تا شش ماه آينده بدون شك امكانات مدنظرمان را در اختيار تيم ملي قرار خواهيم داد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون