• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3605 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

خبر كوتاه

بولت هت‌تريك كرد
فينال دوي 4 در 100 متر مردان المپيك برگزار شد كه در آن هشت تيم به رقابت پرداختند. در پايان اين رقابت تيم جاماييكا با زمان 27/37 ثانيه به مقام قهرماني دست يافت و صاحب مدال طلا شد. در تركيب جاماييكا اوسين بولت، آسافا پاول، نيكل آشميده و يوهان بليك حضور داشتند. بولت در حالي قهرماني در اين ماده را جشن گرفت كه در دوهاي 100 و 200 متر نيز توانسته بود به قهرماني در المپيك ريو برسد. اين دونده در المپيك‌هاي 2008 و 2012 نيز در اين سه ماده توانسته بود قهرمان شود و بديت ترتيب به نهمين طلاي المپيكش دست يافت. در فينال دوي 4 در 100 متر مردان المپيك پس از جاماييكا، تيم ژاپن با زمان 60/37 ثانيه نايب قهرمان شد و كانادا با چهار صدم ثانيه كمتر نسبت به ژاپن در رده سوم قرار گرفت. در اين رقابت تيم‌هاي امريكا و‌ترينيداد و توباگو به دليل خطايي كه داشتند، حذف شدند.

استقبال وزير ورزش
از تيم ملي وزنه‌برداري
تيم ملي وزنه‌برداري كشورمان كه در المپيك 2016 ريو موفق به كسب دو مدال طلا توسط كيانوش رستمي و سهراب مرادي شد، ديروز از طريق فرودگاه امام خميني (ره) به ايران بازگشت. در مراسم استقبال از اعضاي اين تيم علاقه‌مندان به ورزش و همچنين خانواده‌هاي اين ورزشكاران حضور داشتند؛ به‌طوري‌كه ورودي B فرودگاه مملو از جمعيت بود. همچنين پيشكسوتان وزنه‌برداري نيز خود را به فرودگاه رسانده بودند تا از اعضاي تيم استقبال كنند. حضور محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان نيز جالب توجه بود. وي به مراسم استقبال آمد تا از ورزشكاران بابت افتخاراتي كه كسب كردند، تشكر كند.  

مشت رييس فدراسيون كشتي روسيه به صورت كشتي‌گير زن
عضو تيم ملي كشتي زنان روسيه در وزن ۶۳ كيلوگرم مي‌گويد پس از شكست مقابل حريف لهستاني از سوي «ميخاييل مامياشويلي» تنبيه شده است!«انا تراژوكووا» كشتي‌گير زن روس در ديدار با «مونيكا ميكاليك» لهستاني در وزن ۶۳ كيلوگرم بازي‌هاي المپيك ريو با نتيجه سه بر يك شكست خورد و از رسيدن به مدال برنز بازماند. تراژوكووا مي‌گويد «مامياشويلي» رييس فدراسيون كشتي روسيه به محض تمام شدن مسابقه دو بار به صورت او مشت كوبيده است. اين كشتي‌گير روس اكنون قصد دارد پاي مامياشويلي را به دادگاه بكشاند. مامياشويلي
۵۲ ساله كه پيش از اين كشتي‌گير بوده در حال حاضر رييس فدراسيون كشتي روسيه است. وي همچنين عضو هيات اجرايي اتحاديه جهاني كشتي نيز هست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون