• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3613 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور

سه امتياز اول، مهم است

حسين فركي مربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران

1- من با اين تعطيلي به‌ناچار موافق بودم، چون اين برنامه‌اي بود كه از قبل تعيين شده بود. در اين زمينه بايد مصلحت تيم ملي را در نظر گرفت، ولي اين تعطيلي‌ها حتي در فوتبال خودمان هم سابقه نداشته است. ممكن است برخي تيم‌ها از تعطيلي سود ببرند و برخي ضرر كنند، ولي درمجموع اين وقفه‌هاي طولاني براي فوتبال ايران خوب نيست.
2- تيم ما در حال حاضر تلفيقي از بازيكنان جوان و باتجربه را در اختيار دارد و البته جوان‌هاي تيم ملي هم كم‌تجربه نيستند. استارت جوانگرايي از جام ملت‌هاي آسيا زده شد و هر كسي در تيم ملي بود بايد اين كار را انجام مي‌داد. تيم ما شرايط خوبي دارد و اميدوارم در نخستين بازي مقابل قطر نتيجه خوبي بگيريم.
گرفتن سه امتياز اين مسابقه آن هم درحالي كه ميزبان هستيم بسيار مهم است و اميدوارم برنده اين بازي شويم. وضعيت تيم ملي از لحاظ خبري متفاوت است و معتقدم پنهان ماندن اطلاعات تيم ملي در اين شرايط بسيار خوب است. به هر حال نبايد شناخت حريفان از ما در همين ابتدا طوري باشد كه ضرر كنيم.
3- ما در خانه خودمان بازي مي‌كنيم و اگر ادعاي حضور در جام جهاني داريم بايد اين بازي را ببريم. امتيازهاي بازي‌هاي خانگي بسيار مهم است و ما اگر در بازي‌هاي بيرون از خانه دچار مشكل شديم، امتيازهاي بازي‌هاي خانگي مي‌تواند براي ما چاره‌ساز باشد. اميدوارم هواداران تيم ملي پنجشنبه به ورزشگاه بروند و از تيم ملي حمايت كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون