• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3616 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

دستگيري متهم پس از دو سال زندگي مخفيانه

پيك موتوري شدن پس از ارتكاب قتل

اعتماد| مردي كه متهم است يكي از هم‌روستايي‌هاي خود در نهاوند را به قتل رسانده است در حالي در بازجويي‌ها قتل را گردن همدستش انداخت كه پليس او را پس از دو سال زندگي مخفيانه دستگير كرده است. او در اين مدت به عنوان پيك موتوري در يكي از رستوران‌هاي تهران مشغول به كار شده بود و دستگيري‌اش با تعقيب و گريز و تيراندازي از سوي پليس همراه شد.
رسيدگي به اين پرونده از 10 شهريور امسال با شكايت مردي درباره قتل پسرش در پايگاه دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ آغاز شد. او به كارآگاهان گفت: «10 فروردين 93، پسر 25ساله‌ام با دو نفر از بچه‌هاي روستا درگير شد و با ضربه‌هاي چاقوي يكي از آنها به قتل رسيد. كارآگاهان نهاوند يكي از عاملان درگيري را دستگير كردند اما او مدعي شد فرد ديگر (متهم فراري) مرتكب قتل شده. در اين مدت هم مشخص شد كه قاتل به تهران فرار كرده براي همين شكايتم را در پليس تهران پيگيري كردم. »
با ثبت شكايت پدر مقتول، كارآگاهان به تحقيق پرداخته و متوجه شدند كه قاتل به عنوان پيك موتوري در يكي از رستوران‌هاي منطقه كن كار مي‌كند. به اين ترتيب تيمي از ماموران به محل اعزام و دستگيري متهم را به جريان انداختند اما مرد 31 ساله، به محض رو به رو شدن با پليس، با آنها درگير شد و به قصد فرار به سمت خيابان دويد. ماموران نيز او را تعقيب كردند و پس از مدتي با تيراندازي موفق به دستگيري‌اش شدند.
متهم اما پس از انتقال به پايگاه دهم با انكار قتل، خود را بي‌گناه دانست و قتل را گردن متهم دستگير شده انداخت. او به كارآگاهان گفت: «زمان حادثه يكي از دوستانم به نام عباس (متهم دستگير شده) به من گفت كه با مقتول اختلاف ناموسي دارد و مي‌خواهد از او انتقام بگيرد. با اين حرف، من را قانع كرد كه در نقشه‌اش شركت كنم. قرار شد مقتول را با موتور به باغ عباس بكشانيم و آنجا گوش مالي‌اش دهيم. براي همين، روز حادثه او را سوار كرديم و به باغ برديم اما تا از موتور پياده شد، ناگهان عباس با چاقو به سمتش حمله كرد و با ضربه‌هاي آن او را كشت. عباس قبلا گفته بود فقط مي‌خواهد زهر چشم بگيرد اما حالا مرتكب قتل شده بود، من هم كه خيلي ترسيده بودم سريع از باغ بيرون آمدم و به تهران فرار كردم. در مدت دو سالي كه مخفيانه زندگي مي‌كردم، به عنوان كارگر ساده و پيك موتوري در رستوران مشغول به كار بودم كه سرانجام از سوي پليس دستگير شدم. »
سرهنگ كارآگاه حمـيد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان جزييات پرونده، به وقوع قتل در يكي از رستوران‌هاي نهاوند اشاره كرد و گفت: «با توجه به اينكه حادثه در تهران رخ نداده و متهم نيز قتل را انكار كرده، پرونده براي رسيدگي بيشتر و بازسازي صحنه جرم در اختيار پليس آگاهي نهاوند قرار گرفته و متهم نيز به آنها تحويل داده شده است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون