• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3618 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

ويژه

ساندرو مجوزهاي لازم را دارد

معاون مهندسي شركت پارس خودرو گفت: خودروي رنو ساندرو استپ وي مجوزهاي لازم را از سازمان ملي استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد.  به گزارش سايپا نيوز و به نقل از ايسنا شهريار طهماسبي، معاون مهندسي شركت پارس خودرو اظهار كرد: خودروي رنو ساندرو در مدل جديدش كه StepWay نام دارد نيز توانسته استانداردهاي لازم براي توليد را كسب كند.


افزايش ظرفيت توليد فولاد خام با طرح‌هاي توسعه‌اي

به گزارش خبرنگار فولاد، بهرام سبحاني، مديرعامل فولاد مباركه در جلسه كميته مديريت شركت فولادمباركه و در جمع اعضاي اين كميته با تاكيد بر حفظ سهم 50 درصدي توليد فولاد خام گفت: بهره‌برداري از طرح‌هاي توسعه، ميزان فولاد خام در گروه فولاد مباركه را به 3/10 ميليون تن خواهد رساند.  وي افزود: براي فولاد مباركه يك افتخار و مزيت است كه پروژه‌هاي طرح و توسعه و توليد محصولات جديد با ارزش افزوده بالاتر را در بدترين شرايط دوران فولاد مباركه از نظر قيمت‌هاي داخلي و بازار جهاني به بهره‌برداري و توليد رسانده و اين موفقيت‌ها چيزي نيست جز روحيه جهادي، تلاش، همدلي و همكاري در بين تمام سطوح فولاد مباركه.


رونمايي از سند جامع آموزش بانكداري اسلامي  در بانك قوامين

در مراسمي با حضور مديرعامل بانك قوامين، رييس عقيدتي سياسي بنياد تعاون ناجا ومديران ارشد بانك از سند جامع آموزش بانكداري اسلامي بانك قوامين رونمايي شد. به گزارش روابط عمومي بانك، دكتر غلامحسن تقي نتاج، مديرعامل بانك در اين مراسم با تبريك هفته بانكداري اسلامي گفت: كنترل و نظارت شرعي در سازمان‌ها ارزشمند است و سبب جلوگيري از انحرافات و هدر رفت منابع مي‌شود، لذا بايد به عنوان يك ارزش تلقي شود.  وي با تاكيد بر اينكه تقويت نظارت شرعي در عمليات بانكداري بدون ربا بستر‌هاي لازم را براي رسيدن به هدف بانكداري اسلامي فراهم مي‌كند، افزود: وقوع برخي مشكلات ناشي از ضعف نظارت شرعي در قراردادهاست و لذا لزوم وضرورت بيش از پيش نظارت شرعي بايد مورد توجه قرار گيرد ومراقبت‌هاي لازم در اين زمينه صورت پذيرد.


تقدير بانك ملي ايران از نفر اول كنكور سراسري در رشته علوم انساني

مديرعامل بانك ملي ايران در جلسه هيات‌مديره اين بانك از زهرا سادات موسوي، نفر اول كنكور سراسري سال 1395 در رشته علوم انساني تقدير كرد. محمدرضا حسين‌زاده در اين جلسه كه با حضور اعضاي هيات‌مديره و جمعي از مسوولان ارشد بانك برگزار شد، ضمن تقدير از زهراسادات موسوي، فرزند سيد‌علي موسوي كارمند بازنشسته اين بانك، اظهار داشت: امروز براي ما روز خوبي است و ما خوشحاليم كه در خدمت يكي از موفق‌ترين فرزندان همكار بانك ملي ايران هستيم. افتخار همه ما اين است كه فرزندي از فرزندان خانواده بزرگ بانك ملي ايران به چنين موفقيت عظيمي دست يافته و همه ما اين احساس را داريم كه فرزند خودمان اين موفقيت را كسب كرده است.


برنامه استراتژيك بانك تجارت رونمايي شد

همزمان با هفته بانكداري اسلامي، طي مراسمي از برنامه استراتژيك بانك تجارت رونمايي شد. به گزارش روابط عمومي بانك تجارت، مقدم، مديرعامل اين بانك گفت: بانك تجارت در چشم‌انداز خود به عنوان انتخاب اول مشتريان، بانكي پاسخگو خواهد بود كه نيازهاي مشتريان را در كوتاه‌ترين زمان و با جديدترين خدمات تامين مي‌كند. وي افزود: ماموريت بانك تجارت به عنوان يكي از بزرگ‌ترين بانك‌هاي تجاري منطقه اين است كه با طراحي و خلق خدمات نوين و با هدف ارزش‌آفريني براي مشتريان به ويژه مشتريان ارزنده، حضوري موثر در بازارهاي داخلي، منطقه‌اي و جهاني داشته باشد. اعتبار و خوشنامي به همراه نيروي انساني متبحر و نيز توانمندي ارايه خدمات بانكي به ويژه در حوزه تعهدات، اين امكان را فراهم مي‌آورد تا در چارچوب قوانين و مقررات پولي و بانكي كشور، ضمن ارتقاي سود آوري و تامين منافع تمامي ذي‌نفعان، بتوانيم نقش موثري در توسعه اقتصادي ايفا كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون