• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3620 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

خبر كوتاه

صوفي‌زاده، نايب‌رييس سوم تاج شد

طي حكمي از سوي مهدي تاج، رييس فدراسيون، ليلا صوفي‌زاده به عنوان سرپرست نايب‌رييس فدراسيون در امور بانوان منصوب شد. ليلا صوفي‌زاده عضو كارگروه تاسيس ديوان حكميت ورزشي وزارت ورزش بود. در حكم رييس فدراسيون آمده است: با عنايت به اختيارات حاصل از بند 10-1 از ماده 38 اساسنامه فدراسيون فوتبال و همچنين با توجه به بند 11 از مصوبه مورخ 6/10/93 مجمع عمومي فدراسيون، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست نايب‌رييس فدراسيون در امور بانوان تعيين مي‌شويد. بديهي است برنامه‌ريزي، نظارت و سازماندهي فوتبال بانوان در تمامي ابعاد ملي، بين‌المللي و به ويژه زمينه‌هاي فرهنگي از اهم وظايف محوله است. گفتني است مهناز اميرشقاقي گزينه‌اي بود كه از سوي مسوولان ورزش به مهدي تاج سفارش شده بود تا او را به اين سمت منصوب كنند اما رييس فدراسيون فوتبال مقابل اين فشارها ايستاد و صوفي‌زاده را نايب‌رييس سوم معرفي و انتخاب كرد.


مخالفت فيفا با بازي دوستانه فوتسال ايران در كلمبيا
عباس ترابيان درباره مذاكره با فيفا براي برگزاري بازي دوستانه بين تيم‌ ‌ملي فوتسال ايران با يكي از تيم‌هاي حاضر در جام جهاني پيش از شروع مسابقات، اعلام كرد: « در آخرين نامه‌اي كه از فيفا دريافت كرده‌ام، آنها اعلام كردند كه تيم‌ ‌ملي ايران نمي‌تواند با تيم‌هاي حاضر در جام جهاني در كلمبيا بازي دوستانه‌اي را برگزار كند. ما به دنبال اين بوديم تا با يكي از تيم‌هاي گروه B به خصوص كوبا يك بازي دوستانه در كلمبيا برگزار كنيم، اما براي اين اتفاق بايد از دو ماه پيش فيفا را در جريان قرار مي‌داديم. بنابراين فيفا با برگزاري اين بازي مخالف است.»


لالوويچ: انتخاب خادم به خاطر كارهاي بزرگش براي كشتي بود

نناد لالوويچ، رييس اتحاديه جهاني كشتي، در رابطه با انتخاب رسول خادم به عنوان عضو هيات رييسه اتحاديه جهاني كشتي گفت: «رسول خادم انتخاب شد و اين نتيجه كارهاي بزرگي بود كه او انجام داده است. براي او در ورود به خانواده جديد تبريك مي‌گويم. اين خانواده مستحكم و متحد است و اميدوارم كه او نشان دهد عضو خوبي از اين خانواده خواهد بود.»او در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كرديد رسول خادم راي بياورد، گفت: «با توجه به پيشينه و اقدامات خادم، من اين مساله را بسيار محتمل مي‌دانستم.» رييس اتحاديه جهاني در رابطه با نقش ايران در پيشرفت كشتي جهان گفت: «كاملا از نقش ايران در اين زمينه راضي هستم و اين موضوع را پيش از اين چندين بار گفته‌ام. متاسفانه به دليل بيماري كه داشتم نتوانستم به آن تعداد دفعات كه دوست داشتم از ايران بازديد كنم اما اين كار را خواهم كرد.» لالوويچ در رابطه با شكايت زياد نسبت به داوري‌ها در المپيك گفت: «ما سيستم جديدي با داوران جديد و جوان‌تر شروع كرده‌ايم. داوراني كه قضاوت‌هاي‌شان در المپيك مشكل داشت، محروم شدند و ما منتظر نتيجه تحقيقاتي هستيم كه توسط گروهي در اين باره انجام شده است. ما ناظران مستقلي را براي اين قضيه قرار داده‌ايم. از اين پس هيچ‌كس نمي‌تواند در ساختار داوري دخالت كند و منتظر پايان تحقيقات و اعلام نتايج آن در مورد قضاوت‌هاي المپيك هستيم.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون