• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3625 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

اعدام سه نفر در شيراز

ايسنا| دادستان عمومي و انقلاب شيراز گفت: دو سارق مسلح به جرم سرقت مسلحانه جاده‌اي و يك متجاوز به عنف كه به اعدام محكوم شده بودند صبح ديروز در زندان عادل‌آباد شيراز به‌دار مجازات آويخته شدند.  
صالحي گفت: دو سارق مسلح به نام‌هاي سجاد-ع و گودرز-الف در جريان ارتكاب دو فقره سرقت مسلحانه و راهزني شبانه در شهرستان رستم در پي تيراندازي به سمت خودرو يكي از طعمه‌هاي خود، يك تن را نيز به قتل رسانده بودند. آنها با همدستي دو تن ديگر با طرح نقشه‌هاي قبلي و شناسايي خودروها در مسير نورآباد، راه را بر اتومبيل‌هاي عبوري بسته و اقدام به سرقت اتومبيل و اموال آنان مي‌كردند كه اين امر باعث ايجاد رعب و وحشت بسيار در ميان ساكنان شهرستان نورآباد، رستم و روستاهاي اطراف اين شهرستان‌ها شده بود.  
صالحي تصريح كرد: پس از حادث شدن سرقت دوم از اتومبيل عبوري پژوپارس و به قتل رسيدن همسر راننده خودرو در جلو چشمان فرزند خردسالش، متهم گودرز–الف طي يك عمليات پنج ساعته تعقيب و گريز با پيگيري‌هاي قضايي شهرستان رستم توسط نيروي انتظامي دستگير و متعاقب آن متهمان ديگر پرونده از جمله سجاد–ع و دو همدست ديگر آنان كه معاونت در جرم داشتند؛ دستگير شدند و در اختيار مقامات قضايي قرار گرفتند. وي گفت: همچنين محكوم ديگر به نام خسرو – ح كه صبح ديروز به‌دار مجازات آويخته شد در يك اقدام مجرمانه پس از تجاوز به عنف طعمه خود را به قتل رسانده بود.
دادستان شيراز تجاوز به عنف و قتل را عناوين اتهامي اين فرد دانست و افزود: حكم اعدام و قصاص نفس اين مجرم نيز پس از صدور از سوي دادگاه كيفري شيراز، در شعبه 13 ديوان عالي كشور تاييد شد و صبح ديروز در زندان به اجرا درآمد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون