• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3628 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در حاشيه بازديد وزير صنعت از بن‌رو گفت

كمبود نقدينگي، مهم‌ترين مشكل صنعت خودرو كشور

جمالي گفت: در حال حاضر عمده‌ترين مشكل صنعت خودروسازي تامين نقدينگي است كه خوشبختانه تاكنون دولت محترم و سيستم بانكي كشور در اين زمينه با صنعت همراهي خوبي كرده‌اند.  به گزارش سايپانيوز، محمدرضا نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت در راس هياتي از شركت بنيان توسعه صنعت خودرو (بن‌رو) ساوه بازديد كرد و از شرايط توليد اين كارخانه مطلع شد. در حاشيه اين بازديد مهدي جمالي، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در خصوص وضعيت گروه خودرو‌سازي سايپا گفت: خوشبختانه بعد از برداشته شدن تحريم‌ها و به سرانجام رسيدن برجام در كشور وضعيت گروه سايپا با فضاي جديدي روبه رو شد و قرارداد‌هاي خوبي با حضور خودروسازان خارجي تنظيم شده است.  وي با اشاره به دانشي كه در گروه سايپا ايجاد شده گفت: خوشبختانه در سال‌هاي اخير كارشناسان و متخصصان كشور توانسته‌اند به پيشرفت‌هاي خوبي در حوزه صنعت خودرو دست يابند و برهمين اساس در سال گذشته موفق شديم محصولات جديدي توليد و به بازار عرضه كنيم.  جمالي تصريح كرد: در سال جاري نيز در تلاشيم تا محصول جديدي را وارد بازار كنيم و قطعا اين روند با همكاري شركت‌هاي جديد سرعت خواهد گرفت و به صورت مستمر خواهد بود. وي گفت: متاسفانه در سال‌هاي گذشته تحريم برصنعت خودروسازي بسياري تاثيرگذار بود علاوه بر اين در گروه سايپا نيز به دليل عدم مديريت مطلوب اين گروه در دوره‌هاي گذشته، به دليل مشكلات نقدينگي، كاهش شديد توليد روبه‌رو بوديم.
مديرعامل گروه سايپا خاطرنشان كرد: خوشبختانه با حمايت‌هاي وزير محترم صنعت، معدن و تجارت و دولت تدبير و اميد شرايط به نحوي تبديل شده كه توانسته‌ايم از وضعيت نابسامان گذشته، عبور كرده و در سال جاري به بيش از 40 درصد افزايش توليد برنامه‌ريزي كنيم. وي در خصوص شركت بن رو گفت: يكي از شركت‌هاي زيرمجموعه گروه سايپا شركت بن رو است كه امروز مورد بازديد وزير محترم صنعت قرار گرفت. براي اين شركت برنامه خوبي در خصوص اصلاح ساختار مالي تنظيم شده و اميدوارم اين اصلاح ساختار به زودي عملياتي و اجرايي شود.
 جمالي گفت: محصول آريو در شركت بن‌رو در حال توليد است و خوشبختانه براي نخستين بار در كشور، گروه سايپا توانست خودرو اتوماتيك توليد داخل را وارد ناوگان تاكسيراني كند كه مورد استقبال رانندگان محترم تاكسي و هموطنان نيز قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون