• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3630 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

ويژه

دريافت لوح دستگاه برگزيده جشنواره شهيد رجايي

بر اساس ارزيابي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان آذربايجان شرقي، شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي به عنوان دستگاه برگزيده استاني انتخاب و معرفي شد. به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي و براساس ارزيابي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان آذربايجان شرقي، شركت آب و فاضلاب استان به عنوان دستگاه برگزيده استاني انتخاب و معرفي شد. بر اساس اين گزارش اين ارزيابي در دو بعد اختصاصي شامل: تامين آب شرب، بهبود و توسعه سامانه‌هاي پساب و فاضلاب، ارتقاي بهره وري در تاسيسات آب و مديريت مصرف، پايش كيفي آب شرب، آبرساني به شهرها و روستاهاي كشور و بعد عمومي شامل برنامه‌هاي مهندسي نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي اداري، مديريت سرمايه انساني، خدمات عمومي در فضاي رقابتي، صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري و استقرار نظام جامع مديريت عملكرد انجام شد.


برنامه‌هاي نفت براي تحقق سياست‌هاي اقتصاد‌مقاومتي

دهمين همايش مشترك انجمن مديريت ايران و دانشگاه خاتم، با عنوان همايش علمي، كاربردي اقتصاد مقاومتي در تاريخ 28 شهريور سال 1395، در محل دانشگاه‌خاتم و با حضور استادان برجسته كشور، اقتصاددانان، اعضاي انجمن‌هاي علمي، اعضاي انجمن مديريت ايران، كارشناسان و جمعي از دانشجويان برگزار شد. به گزارش روابط‌ عمومي بانك پاسارگاد، در اين همايش، «علي كاردر»، مديرعامل شركت ملي نفت ايران در خصوص برنامه‌هاي صنعت نفت براي تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي سخنراني كرد. وي در ابتدا در خصوص ابلاغ سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي از جمله سياست‌هايي است كه توسط مقام معظم رهبري ابلاغ شد و به اعتقاد من جزو سياست‌هاي بسيار هوشمندانه‌ است. برداشت‌هاي ما از قوانين بالادست عموما داراي استنباط‌هاي مختلف است، حوزه اقتصاد مقاومتي به صورت ريزتر امور را تبيين كرده و براي همه قسمت‌ها از جمله بخش صنعت، تكاليفي را مشخص كرده است.


كسب رتبه برتر جشنواره شهيد رجايي استان آذربايجان شرقي سال 1394
در ميان كليه دستگاه‌هاي اجرايي استان، اداره كل بيمه سلامت استان آذربايجان شرقي بار ديگر موفق شد رتبه دوم جشنواره شهيد رجايي استان آذربايجان شرقي را در سال 1394 با افتخار كسب نمايد.  به گزارش روابط عمومي اداره كل بيمه سلامت آذربايجان شرقي، در مراسمي كه بدين منظور در تالار سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان برگزار شده بود، لوح سپاس رتبه برترجشنواره شهيد رجايي استان به مديركل بيمه سلامت آذربايجان شرقي اعطا شد. در اين مراسم كه با حضور مديران ارشد استاني برگزار شده بود از خدمات و تلاش‌هاي ارزنده اداره كل بيمه سلامت استان و برنامه‌هاي آن در توسعه استان و پوشش بيمه‌اي حداكثري قدرداني شد. اين گزارش مي‌افزايد: استاندار آذربايجان شرقي در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر به اهداف اين جشنواره اشاره كرد و افزود: ارزيابي عملكرد يكي از ابزارهايي است كه براساس آن عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي استان سنجيده مي‌شود و يكي از اهداف مهم جشنواره سالانه شهيد رجايي پايش دستگاه‌ها و سنجش نحوه ارايه خدمات به مردم عزيز استان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون