• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3633 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

ادعاي عجيب حسن عباسي:

سياست تعامل شكست خورد

گروه سياسي

همين چند وقت پيش بود كه اظهارات توهين‌آميزش به ارتش جنجال برانگيز شد. تا جايي كه با شكايت ارتش روانه بازداشت شد و نامه عذرخواهي‌اش هم نتوانست جلوي بازداشتش را بگيرد. حسن عباسي با وثيقه 50 ميليوني آزاد شده بود و حالا اتهامات جديدي را اين‌بار متوجه دولت و رييس سازمان انرژي اتمي مي‌كند. حسن عباسي در دانشگاه كهگيلويه و بوير احمد در جمع دانشجويان با كنايه درمورد علي‌اكبر صالحي گفت: اگر خطري براي دشمن نداريم، هنوز انقلابي نشده‌ايم. عباسي پيش از اين اتهامات تكان‌دهنده‌اي را عليه رييس‌جمهور مطرح كرده بود. به گزارش ايلنا، مهم‌ترين بخش سخنان وي به شرح زير است:
  ‌ فارغ‌التحصيلان شريف چه گلي به سر مملكت زدند؟ چرا از دانشگاه ما فارغ‌التحصيلي مثل حسن طهراني‌مقدم بيرون نمي‌آيد؟ چرا دانشگاهيان ما كاري نمي‌كنند؟
 ‌ خطري كه دانشجويان انقلابي بايد با آن مبارزه كنند اين است و بايد در اين ميدان جهاد كبير به اين برسيم كه چطور همين علم را در همين دانشگاه‌ها بگيريم و شهرياري و طهراني‌مقدم و كاظمي آشتياني بشويم. چون شهرياري كسي است كه صرفا به فيزيكدان بودنش تكيه نمي‌كند. تفسير تسنيم را در مسير ثابت خانه تا دانشگاه در ماشينش مي‌شنود و روي مطالعه قرآن كار مي‌كند، چرا دشمن شهيدش مي‌كند؛ چون قلبش را به قرآن سپرده است. اگر كسي نيستيم كه دشمن نمي‌آيد ما را شهيد كند، هنوز انقلابي نيستيم كه براي دشمن خطر داشته باشيم.
 ‌ سياست تعامل شكست خورد. رفتند با كدخدا تعامل كردند، گفتند تعامل ستيزها بروند به جهنم. نخستين تعامل‌ستيز خداوند است كه ما را از تعامل با شيطان برحذر داشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون