• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3633 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

اظهارات متهم اسيدپاشي خيابان گيشا

نمي دانستم در بطري اسيد است

اعتماد| اهالي كوچه سي و هفتم خيابان گيشا ساعت 10: 10 صبح روز دوشنبه سي‌ام شهريورماه صداي فريادهاي دختر جواني را شنيدند كه طول كوچه را مي‌دويد و فرياد مي‌زد: سوختم... سوختم...
هومن همخانه آرزو لحظاتي بعد از مشاجره دو نفره شان بطري اسيد را روي صورت آرزو ريخته بود.
هومن متهم ماجرا بعد از اينكه آرزو را به بيمارستان رساند فرار كرد اما چند ساعت بعد به وسيله ماموران دستگير شد. او در همان لحظات اوليه به اسيدپاشي اعتراف كرد. اما آرزو در بيمارستان مطهري بستري شد و به علت شدت جراحت‌هايش قادر به پاسخگويي به بازپرس پرونده نبوده است. اما در همان چند جمله اوليه علت اين اسيدپاشي را حضور دختر ديگري در زندگي هومن اعلام كرد.
هومن پيش از ظهرديروز به شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس مديرروستا گفت: «28 سالم است و در كار املاك مشغول فعاليت هستم، حدود سه سال قبل با آرزو در پونك آشنا شدم و او اين سه سال با من زندگي مي‌كرد، او چندين بار حساب عابر‌بانك مرا خالي كرده است، به خاطر همين او را از خانه‌ام بيرون كردم اما هر بار پشت در خانه من مي‌آمد و التماس مي‌كرد كه به خانه‌ام بيايد. روز حادثه آرزو در منزل من بود و قبل از اينكه به خانه من بيايد با چند پسر قماربازي كرده بود. آرزو در تلفن همراهش صداي پسرهايي كه با آنها قماربازي كرده بود را براي من پخش كرد كه همين موضوع باعث آغاز درگيري بين ما شد.
پس از اينكه جر و بحث بين‌مان بالا گرفت، من بطري كه درش باز بود را از روي كابينت برداشتم و محتوي داخل بطري را به بدن آرزو پاشيدم. آرزو داد و فرياد كرد و گفت سوختم. من نمي‌دانستم داخل بطري مايع لوله بازكن است. آنجا خانه من بود اما آرزو مي‌دانست كه چه چيزي را كجا گذاشته. من مشكل روحي و رواني و سابقه بستري در بيمارستان دارم. » بعد از اظهارات متهم قاضي مديرروستا ادامه پيگيري پرونده را به جلسه بعد موكول كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون