• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3636 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

مرگ مشكوك پدرزن بعد از كتك‌كاري دخترش

اعتماد| درگيري تازه داماد و پدرزن، جلوي كلانتري منجر به مرگ پدر ميانسال شد. مرد ميانسال ساعت 9 دوشنبه شب با دامادش جلوي كلانتري 132 نبرد درگير شد و روي زمين افتاد.
تازه داماد بعد از اينكه ديد پدر زنش روي زمين افتاده او را به بيمارستان منتقل كرد اما مرد بعد از 3 ساعت روي تخت بيمارستان جان باخت. به اين ترتيب در ساعت12 دوشنبه شب مسوولان بيمارستان سوم شعبان از ماجراي مرگ مرموز مرد 60 ساله‌اي به ماموران كلانتري 132 نبرد خبر دادند. بدين‌ترتيب تيمي از ماموران اداره 10 پليس آگاهي تهران همراه بازپرس سجاد منافي‌آذر براي تحقيقات بيشتر درباره مرگ مرموز مرد ميانسال به اين بيمارستان رفتند.
دختر جان‌باخته به ماموران گفت: «چند وقت پيش هومن به خواستگاري‌ام آمد و ما با هم عقد كرديم. عصر دوشنبه هومن آمد دنبالم و با هم به خيابان رفتيم. اما داخل ماشين با هم جروبحث كرديم و ناگهان هومن شروع به كتك‌كاري با من كرد. شوكه شده بودم و از هومن خواستم تا من را جلوي كلانتري برساند تا به خاطر كتك‌كاري‌اش از او شكايت كنم.
در راه با پدر و مادرم تماس گرفتم و من و هومن همزمان با پدرم جلوي كلانتري 132 رسيديم. اما وقتي پدر و نامزدم با هم روبه‌رو شدند شروع به درگيري لفظي كردند. اما درگيري آنها ناگهان شدت گرفت و پدرم روي زمين افتاد و بيهوش شد.» هومن مرد 35 ساله كه هنوز باور ندارد پدرزنش قرباني آن حادثه شده است به ماموران گفت: «من قصد كشتن پدرزنم را نداشتم و با هم درگير شده بوديم كه روي زمين افتاد.» بازپرس سجاد منافي‌آذر از شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران در اين مرحله دستور بازداشت تازه‌داماد را صادر كرد و جسد پدرزن ميانسال نيز به پزشكي قانوني منتقل شد تا علت مرگ وي براي تحقيقات پليسي مشخص شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون