• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3638 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۰ مهر

مكاتبه لاريجاني با رييس‌جمهور درباره برنامه ششم

گروه سياسي| برنامه ششم توسعه همچنان در ايستگاه بهارستان متوقف مانده است؛ توقفي كه هر روز براي به حركت درآمدنش هم بهانه‌هاي جديدي ارايه مي‌شود. يك روز ايراد به امضا است و روز ديگر به مفاد.
اين‌بار اما يكي ديگر از نمايندگان مجلس خبر از مكاتبات صورت گرفته ميان رييس مجلس با رييس‌جمهور داده است كه در آن درخواست جامع‌تر شدن برنامه ششم توسعه مطرح شده است. بر اين اساس عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس از مكاتبه رييس مجلس با رييس‌جمهور درباره برنامه ششم توسعه خبر داد. به گزارش تسنيم، حميدرضا فولادگر، عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي از مكاتبات علي لاريجاني با رييس‌جمهور براي جامع‌‌‌تر شدن برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: مكاتباتي بين رييس مجلس و حجت‌الاسلام روحاني درباره جامع‌تر شدن برنامه ششم توسعه انجام شده است. وي با بيان اينكه لايحه‌اي كه دولت با 35 بند به مجلس ارايه كرده، احكام دايمي است، افزود: در مكاتبات رييس مجلس و رييس‌جمهور بر اين نكته تاكيد شده كه مجلس از اختيارات خود براي جامع شدن برنامه ششم توسعه استفاده كند.
نماينده مردم اصفهان در مجلس تصريح كرد: لايحه‌اي كه قوه مقننه تقديم مجلس كرده، لايحه احكام مورد نياز براي اجراي آن است كه دولت با فرض اينكه ارايه برنامه جزو وظايف اين قوه است اين احكام را به مجلس ارايه كرده است.
فولادگر با بيان اينكه قرار نيست دولت لايحه جديدي به مجلس ارايه كند، از افزايش تعداد بندهاي لايحه ارايه شده از سوي دولت به مجلس خبر داد و اظهار كرد: به دليل اينكه برنامه چهارم و پنجم توسعه حدود 100 تا 200 بند داشت سعي مي‌شود بندهاي برنامه ششم نيز بينابين اين اعداد شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون