و ناگهان اميرعلي محبينژاد
موسيقي الكترونيك به سرعت جاي خود را در ميان نسل جوان در ايران باز ميكند. البته برخلاف اروپا و امريكا كه از دهههاي 40 و 50 ميلادي كشف و جستوجو در اين عرصه را آغاز كردند؛ شايد اگر همين پنج سال قبل سراغي از اين سبك در ايران ميگرفتيد، آنچنان امكاني براي شنيدن تجربههاي متفاوت هنرمندان وطني از مجاري رسمي در دست نبود، ولي در سالهاي اخير همراهي دفتر موسيقي معاونت هنري و حمايت تعدادي از مديران خوش ذوق مراكز نشر آثار موسيقي موجب شده جوانان با اشتياق بيشتري در اين زمينه گام بردارند. شايد همين رويكرد به انتشار آلبوم «بيهوا» به شكل رسمي انجاميد و اميرعلي محبينژاد به علاقهمندان معرفي شد.