• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3642 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

رابطه خوبي با فدراسيون جهاني داريم

سرپرست كاراته: اساسنامه ما مشكلي ندارد

سيد حسين طباطبايي سرپرست فدراسيون كاراته با بيان اينكه ارتباط خوبي با فدراسيون جهاني كاراته برقرار است، اظهار كرد: اساسنامه فدراسيون كاراته مشكلي ندارد و بعد از قبول سرپرستي در كاراته، فدراسيون جهاني سريع اسم من را به عنوان مسوول فدراسيون در سايت خود درج كرد. ما ارتباط خوبي با رييس فدراسيون جهاني داريم و اساسنامه فدراسيون ايران هم مورد تاييد فدراسيون جهاني است. در مسابقه‌هاي جام وحدت و دوستي كه در ايران برگزار شد در بخش داوري تقريبا از اركان اصلي فدراسيون جهاني حضور داشتند. همچنين در آستانه رقابت‌هاي جهاني اتريش مذاكراتي با فدراسيون جهاني براي ارتقا سهميه داوري ايران داشته‌ايم.
او معتقد است اگر در داخل كشور مشكلي ايجاد نكنيم، در خارج از كشور مشكلي پيش نخواهد آمد و ادامه داد: اميدوار هستم به اين موضوع توجه شود و در داخل كشور مشكلي ايجاد نكنيم، در مدتي كه در كاراته حضور دارم شاهد بوده‌ام كه وزارت ورزش، گودرزي و سجادي حمايت‌هاي خوبي از كاراته داشته‌اند. براي اغلب فدراسيون‌ها فعاليت بدون حمايت و پشتيباني دولت، بسيار سخت خواهد بود. در حال حاضر در فدراسيون كاراته اردوها در 8 رده سني دختران و پسران برگزار مي‌شود و تمام اين اردوها در سالن كبكانيان و آزادي است، امكاناتي كه در اختيار فدراسيون‌هاي ورزشي قرار مي‌گيرد با حمايت و پشتيباني دولت است و اگر اين حمايت‌ها نباشد كار اغلب فدراسيون‌ها سخت مي‌شود و جا دارد اينجا از وزارت ورزش تشكر كنم.
طباطبايي به برگزاري انتخابات مختلف اشاره و افزود: در انتخابات مختلف حضور داشته‌ام و واقعا شاهد بي‌طرفي دولت و وزارت ورزش در انتخابات بوده‌ام و معتقدم هرگز اعمال نفوذي در كار نبوده و فرد منتخب، مورد نظر اكثريت اعضاي مجمع انتخاباتي بوده است، لااقل در دولت تدبير و اميد و دوره گودرزي و سجادي شاهد اين بوده‌ام كه انتخابات با كم‌ترين حاشيه ممكن پيش رفته است و اين در نوع خودش منحصر به فرد است. در حال حاضر پاسخگوي عملكرد ورزشِ كشور، وزارت ورزش است و اين نظارت بايد به خوبي صورت گيرد، در دوره من نظارت خوب بوده و هيچگاه وزارت ورزش دخالتي در بحث فدراسيون‌ها نداشته است.
سرپرست فدراسيون كاراته درباره زمان برگزاري انتخابات كاراته اظهار كرد: با توجه به نزديكي مسابقه‌هاي قهرماني جهان اتريش، شرايط را براي حضور خوب تيم ملي در اين رقابت‌ها مهيا مي‌كنيم و سپس شرايط را براي فرآيند برگزاري انتخابات فراهم خواهيم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون