• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3645 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر

سخنگوي دولت:

حقوق همه وزيران زير 10 ميليون تومان است

گروه سياسي| سخنگوي دولت درباره ميزان حقوق خود و ساير وزيران گفت: حقوق بنده متعارف است و حقوق اعضاي دولت و هيات‌وزيران نيز طبق قانون زير 10 ميليون تومان است. به گزارش فارس، جمله‌هاي كليدي اظهارات محمدباقر نوبخت سخنگوي به شرح زير است:
 ‌‌ از ارسال نامه رييس مجلس به رهبر معظم انقلاب پيرامون لايحه برنامه ششم توسعه خبر دارم و الان هم همكاري لازم دارد صورت مي‌گيرد، ما از پيش هم اعلام آمادگي كرديم در جهت آنچه به مجلس مي‌دهيم لايحه است و مجلس اين اختيار قانوني را دارد كه نسبت به اصلاح لوايح، تكميل آنها و حذف قسمت‌هايي اقدام كند كه همين موضوع هم درباره لايحه برنامه صورت مي‌گيرد.
 ‌‌‌ قطعا با اتكا به نظارت رهبري نهايت همكاري بين دولت و مجلس براي اينكه يك برنامه منقح و اثر بخشي را تصويب كنيم، صورت بگيرد.
 ‌‌‌ دوشنبه شب با آقاي گابريل، معاون صدراعظم آلمان جلسه‌اي داشتم و صراحتا به ايشان گفتم شما به عنوان نخستين سياستمداري كه بعد از اجراي برجام براي ارتباط با ايران اقدام كرديد و همواره نيز از اين باب هوشمندانه عمل مي‌كنيد مثبت مي‌بينيم اما آن چه حرفي بود كه شما در رسانه‌ها زديد كه ايشان در پاسخ گفت اين سخني كه از من منتشر شده تحريف شده مي‌دانم و گفت بنده چنين مطلبي را نگفتم.
 ‌‌‌ همچنين آقاي گابريل در ادامه سخنانش گفت كه ما در آلمان يك ديدگاه‌هايي نسبت به موجوديت رژيم صهيونيستي داريم كه بنده در پاسخ به اين حرف‌شان گفتم شما شايد يك بدهي به اين رژيم داشته باشيد و شايد يك بدهي تاريخي به يهود داشته باشيد و در ادامه تاكيد كردم ما رژيم صهيونيستي را از نگاه شما نمي‌بينيم. ما رژيم صهيونيستي را يك رژيم غاصب مي‌دانيم كه دستش به خون فلسطينيان آغشته است و رژيمي است كه ترورها را سازمان‌يافته انجام مي‌دهند و اين نگاه را نسبت به اين رژيم داريم كه آقاي گابريل خيلي منفعلانه تلاش كردند كه اين سخن را تعديل كند.
 ‌‌‌ آقاي گابريل همچنين تاكيد كرد اينكه ما بخواهيم پيش‌شرطي بگذاريم اصلا چنين نيست كه بنده نيز به ايشان گفتم در ايران احزاب، گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي و همه مردم به اينكه رژيم صهيونيستي يك رژيم جعلي است اتفاق نظر دارند و ما به اين موضوع تاكيد داريم و مطمئنا اگر كسي بخواهد چنين شرطي بگذارد نمي‌گذاريم، كه ايشان به صورت منفعلانه همچنان تاكيد مي‌كرد كه قطعا مي‌توانيم مناسبات را ادامه دهيم.
 ‌‌ ايشان (آقاي گابريل) در ادامه سخنانش گفت در جايي بنده يك صحبتي كردم كه اگر قرار شد روابط عادي شود مسائلي براي ما مطرح و مهم است كه بنده جواب دادم ما كه هيچگاه خواهان عادي شدن با اين شرط و شروط با جايي نيستيم. بنده قاطعانه با ايشان صحبت كردم البته او مي‌گفت من الان به عنوان كسي كه به ايران آمدم بيشتر از بقيه از طرف يهودي‌ها و رژيم صهيونيستي زير فشار هستم. البته در ادامه سخنانش نيز تاكيد كرد كه ما به فرهنگ و تمدن ايران و باورهاي مذهبي ايران احترام مي‌گذاريم و به‌طور كلي ايشان همواره تلاشش بر اين بود كه اين مطالب و سخناني كه از ايشان در برخي رسانه‌ها نقل شده را از ذهن ما پاك كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون