• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3649 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

ويژه

حجم تانك سيكلون و دانه‌گير افزايش يافت

حوض دوم دانه‌گير و هوادهي اوليه تصفيه‌خانه فاضلاب مرند با نصب تجهيرات مكانيكال و افزايش حجم تانك سيكلون راه‌اندازي ومورد بهره‌برداري قرار گرفت.  به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي محمدي‌نيا، مدير امور آب و فاضلاب مرند گفت: با تلاش همكاران در آب و فاضلاب مرند و با هزينه‌اي بالغ بر 100 ميليون ريال حوض دوم دانه‌گير و هوادهي اوليه، تصفيه خانه فاضلاب مرند با نصب تجهيزات مكانيكال مورد بهره‌برداري قرار گرفت و در نتيجه حجم تانك سيكلون و دانه گيرافزايش يافت و در نتيجه از خرابي دستگاه‌ها جلوگيري به‌عمل آمد.  

 

پرشيا خودرو رتبه نخست رضايت مشتريان

بدون شك، مشتري مداري يكي از اصول اوليه هر كسب و كار موفقي است. در سال‌هاي اخير پرشياخودرو به عنوان نماينده فروش و خدمات پس از فروش BMW در ايران، روز به روز در حال گسترش مرزهاي فعاليت خود بوده تا عرضه و خدمات خودروهاي رده بالاي اين كمپاني آلماني در خيابان‌هاي كشورمان را پر رنگ‌تر كند. به همين سبب و در راستاي اصل مشتري مداري به ‌عنوان يكي از اصول كاري شركت پرشياخودرو، اين شركت در سال 1394 موفق به دريافت تنديس رعايت حقوق مصرف‌كنندگان شد. بي‌شك رسيدن به رتبه بهترين شركت در زمينه ارايه خدمات به مشتريان كار دشواري است كه نياز به فعاليت‌هاي برنامه‌ريزي شده و گسترده دارد. پس از كسب رتبه بهترين شركت در زمينه ارايه خدمات پس از فروش به مشتريان در سال گذشته، اكنون پرشياخودرو موفق به دريافت رتبـه نخسـت در شاخص رضايت مشتريان از فرآيند فروش خـودرو، در سـه ماهـه اول سال 95 توسـط شركت بازرسـي كيفيت و استاندارد ايـرانISQI شده است.

 

تسهيلات بانك صنعت و معدن در قالب طرح رونق توليد

 بانك صنعت و معدن مبلغ ١٠ هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال تسهيلات در قالب طرح‌هاي كارگروه رفع موانع و رونق توليد در كشور به طرح‌هاي كوچك و متوسط صنعتي پرداخت كرد.  به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، اين ميزان تسهيلات به ٨٣٢ طرح در ٣١ استان كشور پرداخت شده است.  ميزان پرداختي به صنايع كوچك و متوسط براي ايجاد رونق در توليد كشورتوسط بانك صنعت و معدن از طريق معرفي كارگروه‌هاي استاني ٦ هزار و ٩٠٠ ميليارد ريال و به شكل مستقيم ٣ هزار و ٦٠٠ ميليارد ريال بوده كه به ترتيب به ٣٨٩ و ٤٤٣ طرح تخصيص يافته است.  گفتني است طرح رونق توليد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و براي كمك به واحدهاي صنعتي ناكارآمد، با پيشرفت بالاي ٦٠ درصد كه تعداد آنها در مرحله اول به ١٠ هزار واحد مي‌رسد، تدوين شده است.


افزايش ظرفيت پاركينگ‌هاي مكانيزه كرج
شهردار كرج با اشاره به معضل ترافيك در كلانشهرها بر ضرورت برنامه‌ريزي براي كاهش ترافيك و به تبع آن كاهش آلودگي هوا، صرفه‌جويي در هزينه‌ها و تسهيل در تردد تاكيد و اظهار داشت: پاركينگ مكانيزه البرز 1 با ظرفيت 80 خودرو با هدف تحقق اين مهم به بهره‌برداري رسيد؛ ظرفيت پارك خودرو‌ها در اين سازه‌هاي ترافيكي در كرج تا 500 خودرو افزايش مي‌يابد. به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري، علي تركاشوند در حاشيه آيين افتتاحيه نخستين پاركينگ مكانيزه عمومي در البرز گفت: اخذ جرايم پاركينگ يا عوارض حذف پاركينگ در حسابي خصوصي از جمله اين مصوبات است كه شهرداري به عنوان مدير اجرايي شهر اجازه ندارد ريالي را خارج از تامين پاركينگ هزينه كند.


نقش ملي و بين‌المللي تبريز بايد در تدوين طرح جامع شهر لحاظ شود

 شهردار تبريز، تهيه طرح جامع شهر تبريز را ضرورت مهم اهداف تبريز 2018 خواند و بر لزوم توجه به محوريت ملي و بين‌المللي شهر در اين برنامه تاكيد كرد.
دكتر صادق نجفي در همايش بين‌المللي مرمت معماري و مقاوم‌سازي بناهاي تاريخي در دانشگاه هنر تبريز، خاطرنشان كرد: شوراي عالي شهرسازي، در رابطه با تهيه اين طرح مهم، مساعدت‌هايي داشته است؛ با اين حال، معتقديم اين طرح بايد با مد نظر قرار دادن، نقش محوري تبريز در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي مورد توجه قرار بگيرد.  وي اظهار داشت: در سال‌هاي اخير، شهرداري تبريز در يك تعامل منسجم و هماهنگ با مجموعه مديريتي استان و به خصوص اداره‌كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، اقدامات گسترده‌اي را پي‌ريزي كرده كه سامان‌دهي مجموعه مقبره‌الشعرا، سامان‌دهي محوطه موزه‌قاجار، تملك و مرمت خانه‌هاي تاريخي، تقويت زيرساخت‌هاي بازار و احياي درب‌هاي تاريخي از آن‌جمله است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون