• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3651 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

ويژه

راه‌اندازي نسخه جديد تلفن بانك ملت
 نسخه جديد تلفن بانك ملت با اعمال تغييراتي در نسخه قبلي، نصب و راه‌اندازي شد.  اين بانك با هدف ارتقاي كيفيت خدمات بانكي و افزايش سطح رضايت مشتريان، نسخه جديد تلفن بانك را طراحي و عملياتي كرد. بر اساس اين گزارش، امكان خريد شارژ GPRS ايرانسل، ورود به سامانه با اكسس كارت، درخواست دسته‌چك، صدور حواله كارت سوخت، تامين موجودي چك برگشتي، استعلام وضعيت دسته‌چك پيش از صدور، استعلام قبوض پرداخت شده، از جمله خدمات قابل ارايه به مشتريان در نسخه جديد تلفن بانك ملت است.

ارايه  خدمات ارزي ويژه به سرمايه‌گذاران خارجي
بانك سامان در راستاي سهولت ورود و فعاليت سرمايه‌گذاران خارجي در كشورمان خدمات ويژه براي دريافت و ارسال حواله‌هاي ارزي ارايه مي‌كند. در ادامه روند توسعه خدمات ارزي بانك، تمام افراد مقيم خارج از كشور كه متقاضي سرمايه‌گذاري در ايران هستند، پس از دريافت مجوز از سازمان سرمايه‌گذاري و كمك‌هاي اقتصادي و فني ايران مي‌توانند نسبت به ارسال حواله نقدي اقدام كنند.  

تصويب تسهيلات براي صنايع كوچك و متوسط
بانك صنعت و معدن در نيمه نخست سال جاري تسهيلاتي بالغ بر 7 هزار و 700ميليارد ريال را براي پرداخت به طرح‌هاي كوچك و متوسط كشورمان به تصويب رساند. رقم ياد شده در مقايسه با مبلغ 6 هزار و 500 ميليارد ريال تسهيلات مصوب اين طرح‌ها در مدت مشابه سال قبل بيانگر18 درصد رشد در زمينه ياد شده است. گفتني است بيش از 16 درصد از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال گذشته به طرح‌هاي كوچك و متوسط پرداخت شده است.

 

هجدهمين همايش صنايع دريايي در جزيره كيش آغاز به كار كرد
هجدهمين همايش صنايع دريايي با حضور امير دريابان شمخاني، مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، معاون وزير راه و شهر‌سازي، مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي كشور و جانشين وزير دفاع و فرمانده نيروي دريايي كشور 27 مهر در سالن همايش‌هاي كيش افتتاح شد. در ابتداي اين همايش علي اصغر مونسان با بيان اينكه كشور پهناور ايران با مرزهاي طولاني آبي به لحاظ برخورداري از منابع عظيم دريايي يكي از كشورهاي مستعد دنياست، افزود: با اين وجود با وجود پيشرفت‌هاي چشمگيري كه در سال‌هاي بعد از انقلاب در حوزه بهره‌برداري از دريا و توسعه صنايع مرتبط شده است ليكن به نظر مي‌رسد قابليت‌ها و استعداد‌هاي كشور به ويژه در حوزه اقتصاد دريايي بسيار بيش از دستاوردهاي حاصله بوده و هنوز كشور ايران به مقام و جايگاه اصلي خود در سهم جهاني‌اش از منابع دريايي نرسيده است.
وي در ادامه گفت: خوشبختانه موقعيت جغرافيايي، اقتصادي و ژئوپليتيك كشور فضاي كافي را براي افزايش فعاليت‌ها و اقدامات توسعه‌طلبانه در اين صنعت مهم فراهم كرده است و از اين رو مي‌توان مسير ترقي كشور و توليد ثروت را با تمركز بيشتر در حوزه حاشيه سواحل به ويژه سواحل جنوب كشور بيشتر كرد. مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش خاطرنشان كرد: ملت بزرگ ايران با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و هم‌قدم با دولت تدبير و اميد در مسير توسعه فراگير و با هدفي عالي تحت استراتژي «اقتصاد مقاومتي» قرار گرفته است، اقتدار كشور در گذر از اين مسير در پشتيباني مردم از دولت و خدمتگزاران نظام نمود يافته و اين راه همان راهي است كه متخصصان، مهندسين و كارگران اين عرصه مي‌پيمايند. مونسان اعلام كرد: جزيره زيباي كيش در ميانه خليج‌فارس پيوندي عميق با دريا دارد، فرح‌بخشي و لطافت اين منطقه گردشگري نه‌تنها سالانه بيش از يك و نيم ميليون گردشگر را به خود مي‌خواند بلكه تاسيسات دريايي آن، هم طراز با بسياري بنادر توسعه‌يافته ديگر، مستعد برقراري روابط تجاري گسترده با ساير نقاط تجاري دنيا است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون