• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3658 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

ويژه

سايت بانك ملت، پربازديد‌ترين سايت نظام بانكي

 طبق اعلام الكسا، سايت اينترنتي بانك ملت، پربازديدترين سايت نظام بانكي كشور محسوب مي‌شود. به گزارش روابط عمومي بانك ملت و بر اساس رتبه‌بندي سايت الكسا، رتبه سايت اينترنتي اين بانك در ايران ۱۱ و در دنيا ۹۴۱ اعلام شده است كه بهترين رتبه در بين سايت‌هاي نظام بانكي كشور به شمار مي‌رود. بر اساس اين گزارش، سايت اينترنتي بانك ملت به نشاني www.bankmellat.ir با فاصله زياد نسبت به سايت‌هاي بانكي دوم و سوم، در صدر سايت‌هاي نظام بانكي كشور ايستاده است. الكسا، وب سايت اينترنتي است كه سرويس‌هاي آنلايني از جمله رتبه‌بندي وب سايت‌هاي اينترنتي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.


بانك صنعت ‌آگاهانه و علمي از صنايع حمايت مي‌كند

علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در ديدار با مصطفي سالاري، استاندار بوشهر گفت: بانك صنعت و معدن بر اساس تجربه ٦٠ ساله خود، آگاهانه و به روش علمي از صنايع كشور حمايت مي‌كند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، افخمي در اين ديدار كه با حضور مديران دستگاه‌هاي دولتي و اداري استان برگزار شد با اعلام اين مطلب افزود: اين بانك براساس يك برنامه توسعه‌اي و جامع‌نگر از صنايع كوچك، متوسط و بزرگ حمايت كرده و بر اساس راهبردهاي خود به طور همه‌جانبه در خدمت صنايع خواهد بود. وي با اشاره به سرمايه‌گذاري‌هاي بانك صنعت و معدن در صنايع فولاد، پتروشيمي، راه آهن و نيروگاه تصريح كرد: استان بوشهر به خاطر موقعيت سوق‌الجيشي براي اين بانك از اهميت زيادي برخوردار است و اين بانك تمام توان خود را براي راه‌اندازي و به بهره‌برداري رساندن طرح‌هاي صنعتي و توليدي استان به كار مي‌گيرد.


چهارمين همايش پيشرفت و توسعه علمي كشور

چهارمين همايش پيشرفت و توسعه علمي كشور، با حضور وزير علوم و وزير كشور، توسط شوراي انجمن‌هاي علمي ايران و با حمايت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، بانك‌پاسارگاد، دانشگاه خاتم و انجمن‌هاي علمي، در تاريخ 3 آبان 1395 برگزار شد.
به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌ پاسارگاد، اين همايش با حضور دكتر فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دكتر رحماني فضلي وزير كشور، دكتر مجيد قاسمي رييس شوراي انجمن‌هاي علمي و رييس دانشگاه خاتم، رييسان و اعضاي انجمن‌هاي علمي، استادان برجسته دانشگاه‌ها و دانشجويان، در محل دانشگاه خاتم برگزار شد. در اين همايش محورهاي اشتغال و كارآفريني فارغ‌التحصيلان، همگرايي دولت‌، صنعت و دانشگاه در پيشرفت و توسعه كشور و نقش بخش خصوصي در توسعه كيفي و كمي پژوهش و آموزش عالي، در قالب سخنراني‌، ارايه مقاله و برگزاري نشست‌هاي تخصصي مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. همچنين در پايان همايش، از انجمن‌هاي برتر تقدير شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون