• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3658 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

مسجدجامعي: وعده‌اي براي پرداخت ۱۰۰ ميليارد تومان به خيريه امام رضا(ع) نداده‌ام

 ايلنا|  احمد مسجدجامعي در جلسه روز گذشته كميسيون سلامت، محيط‌زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران، با بيان اينكه در جلسه علني شوراي شهر فرصت تذكر با توجه به نوبت‌دهي معمول برايم فراهم نشد تا درباره خبر جعلي منتسب به خودم صحبت كنم، اظهار كرد: در شبكه‌هاي اجتماعي، به نقل از من درج شده است كه در زمان رياست در شوراي شهر تهران در بازديدم از پروژه بيمارستان مغز و اعصاب موسسه خيريه امام رضا(ع) وعده پرداخت 100 ميليارد تومان براي كمك به ساخت اين بيمارستان را داده‌ام.
وي ادامه داد: ‌اين خبر صحت ندارد. بنده در اين بازديد اعلام كردم «براي ادامه ساخت اين بيمارستان اعتباري معادل 100 ميليارد تومان از محل كمك‌هاي خيرين پيش‌بيني شده است» كه اين رقم بر اساس گزارش از گلريزان همان ماه‌ها از جانب خيرين اعطا شده بود.
عضو كميسيون سلامت، محيط‌زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران همچنين تصريح كرد: ‌شفاف‌سازي نسبت به بودجه‌هاي تخصيص يافته در اين پروژه مانند هر پروژه ديگر، امري معمول است. در زمان رياستم در دور اول وقتي رديف بودجه‌اي براي كمك به ساخت بيمارستان مغز و اعصاب در تبصره بودجه آمد، به دليل شفاف نبودن، با تخصيص اعتبار پيشنهادي براي اين پروژه موافقت نكرديم. از اين‌رو در سال 93 اعتباري براي اين كار در رديف‌هاي بودجه مصوب نيست و در سال‌هاي قبل و پس از آن اين اعتبار ديده شده است. در آن سال هم گفتم كه در اين كار نام اشخاص معتبر و معتمدي مطرح است و هرگونه بي‌دقتي ممكن است به وجهه آن عزيزان هم آسيب بزند.
مسجدجامعي با اشاره به اينكه 60 ميليارد تومان اعتبار براي اين پروژه در دو سال گذشته در بودجه تخصيص يافته است، گفت: در زمان اعلام موافقت براي تخصيص اين اعتبار نيز از سوي كميسيون سلامت، ‌محيط‌زيست و خدمات شهري شوراي شهر پيشنهاد شد براي شفاف‌سازي مالي يك نفر از اعضاي شوراي شهر تهران در تشكيلات اين بيمارستان حضور داشته باشد كه به تصويب نمايندگان شورا رسيد.  وي با اشاره به صحبت‌هاي چمران در خصوص عدم موافقت مسوولان بيمارستان، با حضور نماينده شورا در مجموعه مديريتي اين بيمارستان، افزود: اين واكنش به پيشنهاد مصوب شورا، جاي تامل دارد. نماينده شورا در اين بيمارستان، نماينده مردم تهران است و نبايد از حضور او نگران بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون