• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3660 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان

خبر

مرگ مشكوك بعد از فوتبال

اعتماد| مرد چهل و يك ساله‌اي هنگام بازي فوتبال در زمين چمن ناگهان حالش بد شد و پس از انتقال به بيمارستان جان باخت. ساعت 14 ششم آبان ماه خبر مرگ مرد چهل و يك ساله‌اي از سوي مسوولان بيمارستان فياض‌بخش به ماموران كلانتري 154 چيتگر اعلام شد. تحقيقات ابتدايي ماموران و اظهارات برادر متوفي نشان داد كه او هنگام بازي فوتبال در زمين چمني در غرب تهران بدحال شد و پس از انتقال به بيمارستان فياض‌بخش جان خود را از دست داده است. دقايقي بعد، اين حادثه به محسن مديرروستا، بازپرس ويژه قتل پايتخت اعلام شد؛ او دستور انتقال جسد متوفي به پزشكي قانوني براي تعيين علت دقيق مرگ را صادر كرد و تحقيقات در رابطه با اين پرونده ادامه دارد.


مرگ در حال كوهنوردي

اعتماد| يك كوهنورد هنگام كوهپيمايي در ارتفاعات دربند، جان باخت. ساعت 10:35 ششم آبان خبر مرگ مشكوك مرد كوهنورد هفتاد ساله‌اي از سوي ماموران كلانتري 122 دربند به بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام شد. تحقيقات ماموران نشان داد كه مرد هنگام كوهنوردي در ارتفاعات دربند حالش بد شده و جان خود را از دست داده است. همچنين متوفي هنگام كشف جسد هيچگونه اوراق هويتي با خود همراه نداشت. محسن مديرروستا، بازپرس امور جنايي تهران دستور انتقال جسد متوفي به پزشكي قانوني براي تعيين علت دقيق مرگ و شناسايي هويتش را صادر كرد و تحقيقات در رابطه با اين پرونده ادامه دارد.


سارق سابقه‌دار منزل به دام افتاد

اعتماد| يك سارق منزل كه براي پنهان ماندن از سايه پليس زير خودرويي پنهان شده بود از سوي ماموران دستگير شد. ماموران كلانتري 124 قلهك در ساعت 2:30 دقيقه بامداد روز پنجم آبان ماه در حال گشت‌زني در خيابان نعمتي بودند كه به دو جوان مشكوك شدند. اين دو جوان در حال پرسه زدن در خيابان بودند كه همين كه متوجه حضور ماموران شدند پا به فرار گذاشتند. آنها كه كت و شلوار مشكي پوشيده بودند در حال فرار از هم جدا شدند. يكي از آنها براي پنهان ماندن از ديد پليس به زير خودرو ال‌نود پارك شده‌اي رفت كه ماموري متوجه مخفي شدن او زير خودرو شد و او را دستگير كرد. ماموران در بازرسي بدني از متهم يك چاقو و پيچ‌گوشتي كه براي باز كردن در خانه‌ها از آن استفاده مي‌شد به دست آوردند. ديروز اين متهم براي تحقيقات بيشتر در مقابل بازپرس علي وسيله ايرد موسي در شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 قرار گرفت. اين مرد به ماموران گفت: «براي كار از شهر شوش به تهران آمده و به دنبال كار بودم كه با مرد جواني آشنا شدم و قرار بود سركار بروم كه دستگير شدم.» متهم كه سابقه‌دار هم هست گفته كه پيچ‌گوشتي متعلق به من نيست و نمي‌دانم وقتي زير ماشين بودم چه كسي آن را در جيبم گذاشت. بازپرس علي وسيله ايرد موسي با توجه به تناقض‌گويي‌هاي اين متهم دستور بازداشت او را صادر كرد و هومن براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران پليس آگاهي تهران قرار دارد و تجسس‌ها براي دستگيري همدست فراري آغاز شده است.


گروه اراذل مشهد شناسايي و دستگير شدند

ركنا| سردسته باند اراذل و اوباش مشهد كه همگي دهه هفتادي بودند و در منطقه 5 ايجاد مزاحمت كرده بودند، دستگير شد. اواسط ارديبهشت‌ماه، خبري مبني ‌بر ايجاد مزاحمت از سوي سه جوان قمه‌به‌دست براي يكي از رستوران‌هاي منطقه پنج تن مشهد از سوي ماموران اطلاعات حوزه مقاومت قرارگاه برونسي به قاضي علي موحدي‌راد، معاون دادستان و سرپرست دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه۴ اعلام و صاحب رستوران براي ارايه بخشي از توضيحات درخصوص اين پرونده، به دادسرا احضار شد. مالك اين رستوران كه مردي جوان بود، در مقابل با قاضي ميرزايي گفت: « سه جوان كه از اراذل و اوباش منطقه هستند، در حالي كه قمه و چاقو در دست داشتند، وارد رستورانم شدند و چند نفر از كاركنانم را تهديد كردند تا براي‌شان غذا بياورند. با بالاگرفتن سروصداها، سريعا خودم را به سالن رساندم كه ديدم اين چهار جوان قمه‌به دست كارگرانم را تهديد به كشتن مي‌كنند. اين مشاجره‌ها تا جايي ادامه پيدا كرد كه همه كارگرانم به سالن آمدند و اراذل و اوباش رستوران را ترك كردند.  فرداي همان روز، مجددا اين افراد به بهانه گم‌شدن كيف پول و گوشي تلفن همراه‌شان به رستورانم مراجعه كردند و دعوا به راه انداختند كه با حضور نيروهاي بسيج، از محل گريختند. سه مرد جوان به عنوان شاكي پرونده به دادسرا مراجعه و عنوان كردند كه متهمان در مقابل چشمان ساكنان يكي از خيابان‌هاي منطقه پنج تن، آنان را با زور و تهديد قمه، به داخل يك آرايشگاه برده و با ماشين اصلاح، سرشان را تراشيده‌اند.  در اوايل مردادماه سردسته اين باند شرارت كه جواني متولد ١٣٧٢ بود در يكي از خيابان‌هاي منطقه پنج تن دستگير شد. او دو همدستش را لو داد. به گفته بازپرس شعبه‌۴٠٩ دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه۴ مشهد، متهمان دستگيرشده همگي متولد دهه هفتاد و داراي سوابق كيفري هستند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون