• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3663 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

برخي منتقدان به تكواندو خيانت مي‌كنند

بيژن مقانلو سرمربي تيم‌ ‌ملي تكواندو

براي انتخاب مربي عجله‌اي نداريم. بايد خيلي از شرايط را در نظر بگيريم و در اين راه صبور باشيم، زيرا بحث ملي است و عجله در كار باعث مي‌شود كه انتخاب بدي داشته باشيم. خيلي‌ها در حال‌ حاضر از ما ناراحت هستند، زيرا به ما پيشنهاد دادند كه مربي تيم شوند، اما ما قبول نكرديم. بهتر است آستانه تحمل خود را بالا ببرند. شايد صلاح نيست در حال‌ حاضر مربي اين تيم شوند و بايد دانش خود را بالا ببرند چون به پختگي لازم نرسيده‌اند. برخي منتقدان مي‌گويند كه مقانلو كار بلد نيست و 16 سال مربيگري من را زير سوال مي‌برند. آنها فقط در شكست‌ها هستند و در پيروزي حرفي نمي‌زنند. ما دو سال و نيم افتخار كسب كرديم، اما انگار اين افتخارات را نمي‌بينند.
به مهدي بي‌باك پيشنهاد داديم كه قبول نكرد، زيرا هجمه زيادي از منتقدان روي تكواندو است. هر كسي شرايط روحي- رواني متفاوتي دارد و بي‌باك شرايط مورد نظر را هم‌اكنون ندارد.
از مهرداد يوسفي نيز خبري ندارم. چند وقتي موبايلش خاموش بود و اطلاعي از وي ندارم و نمي‌دانم كه به كجا سفر كرده، فقط آرزوي موفقيت براي او دارم، زيرا در طي دو سال و نيم گذشته زحمات زيادي براي تيم كشيده است.
كساني كه دوست ندارند تكواندو موفق شود، بار منفي زيادي به تيم منتقل كرده‌اند و شايد همين‌ها باعث شدند كه انسجام تيم كم شود و عملكرد تيم در المپيك لطمه ببيند. اينگونه آدم‌ها به خانواده‌ تكواندو خيانت مي‌كنند. با توجه به شرايط اردوي جام جهاني دو نفر از قهرمانان كشور را نيز دعوت كرده‌ايم. محمد كاظمي نيز به اردوها اضافه شد. سجاد مرداني و فرزاد عاشورزاده نيز از شنبه به اردوها ملحق شده‌اند. اين دو تكواندوكار با اجازه از كادرفني يك هفته‌ مرخصي گرفته‌اند.
من بر حسب وظيفه‌اي كه دارم همه ملي‌پوشاني كه نياز است در اردو باشند را دعوت مي‌كنم. از مهدي خدابخشي نيز براي حضور در تيم‌ ‌ملي دعوت كرديم، اما او به فدراسيون اعلام كرده است كه فعلا شرايط نرمالي ندارد و بعد اميدوارم با كسب آمادگي روحي- رواني به اردوها ملحق شوند. ورزشكار بايد بر حسب شرايط تيم ملي به اردو بيايد و اگر ورزشكاري عرق ملي داشته باشد، از جان براي تيم مايه مي‌گذارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون