• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3665 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

مجيد انصاري:

جلسه روز سه شنبه مجلس پيروزي اخلاق بر بد‌اخلاقي بود

گروه سياسي| معاون حقوقي رييس‌جمهوري، جلسه مجلس شوراي اسلامي براي بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي دولت را پيروزي اخلاق بر بداخلاقي توصيف كرد و اظهار داشت: كساني كه وجهه همت خود را تضعيف و تخريب خدمات دولت قرار داده‌اند، خدمت به مردم با عشق را از هلال احمر بياموزند و به جاي سنگ‌اندازي در مسير خدمت به مردم، سنگي از پيش پاي ملت بردارند. به گزارش جماران، جمله‌هاي كليدي اظهارات مجيد انصاري در بازديد از مجتمع دارويي و درماني هلال ايران، به شرح زير است:
 ‌اي كاش عده‌اي كه امروز همه همت خود را صرف تخريب و تهمت زدن به خدمتگزاران مردم و برچسب‌زدن به ديگران كرده‌اند، حداقل يك‌بار به اينجا بيايند و ببينند كه خدمت كردن به مخلوقات خدا با عشق و تعهد چقدر شيرين است.
 ‌اي كاش كساني كه با استفاده از امكانات دولتي شبانه‌روز در بوق يأس و نااميدي مي‌دمند و تلاش مي‌كنند خدمات دولت را كوچك و مشكلات را بزرگ جلوه دهند، از كاركنان نهادهايي مثل هلال احمر الگو مي‌گرفتند تا به جاي تمركز بر خدمت به مردم و رفع مشكلات صرفا به دنبال تضعيف دولت خدمتگزار و رييس‌جمهور منتخب ملت نباشند، ‌اي كاش اين عده قليل نيز به جاي سنگ‌اندازي سنگي از پيش پاي مردم برمي‌داشتند.
  روز سه شنبه پس از حدود 10 روز فضاسازي رسانه‌اي عليه دولت از سوي برخي رسانه‌هاي ارتزاق‌كننده از منابع دولتي، شاهد پيروزي اخلاق بر بداخلاقي بوديم.
  متاسفانه هر چه به انتخابات نزديك‌تر مي‌شويم، فعاليت‌هاي كانون‌هاي ايجاد‌كننده اين جوسازي‌هاي رسانه‌اي، تشديد شده و از هجمه و تخريب عليه دولت و رييس‌جمهور منتخب نيز فراتر رفته و شاهد توهين و برچسب‌زني هستيم.
  اگر چه در نطق برخي نمايندگان نيز شاهد تداوم اين بداخلاقي‌ها بوديم، اما نمايندگان ملت همگام با مردم مهر پاياني بر اين بخش از جوسازي‌ها عليه دولت و وزراي پيشنهادي‌اش زدند.
  روحاني، رييس محترم جمهوري همواره توجه ويژه‌اي به ظرفيت‌هاي موجود براي جذب كمك‌ها و مشاركت‌هاي مردمي در راستاي ارايه خدمت به مردم داشته‌اند و جمعيت هلال احمر نيز يكي از سازمان‌هايي است كه دولت هر چه در توان داشته براي حمايت و تقويت از آن به‌كار گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون