• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3159 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي

عدد نوشت

تراش سنگ‌هاي قيمتي واشتغال
 

مديرعامل بنياد توسعه كارآفريني و تعاون استان تهران از آغاز اجراي طرح تراش سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي در استان‌هاي قم و آذربايجان غربي خبر داد و گفت: تاكنون 108 نفر در اين رشته در استان تهران مشغول كار شده‌اند. اميد شنعه اظهار كرد: طرح تراش سنگ‌هاي قيمتي و نيمه‌قيمتي در استان تهران كماكان در حال انجام است و از مجموع 200 نفري كه در اين طرح قرار بود ظرف مدت يك سال برايشان بازار كار فراهم شود، 108 نفر وارد بازار كار شده‌اند.

رشد صادرات به اروپا

يورو استات اعلام كرد واردات اتحاديه اروپا از ايران در يازدهمين ماه سال ۲۰۱۴ با رشد ۶۳ درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۳۴ ميليون يورو رسيد. مبادلات تجاري ايران و 28 عضو اتحاديه اروپا در نوامبر 2014 با افزايش 18 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. مبادلات تجاري ايران و اتحاديه اروپا در نوامبر2013 بالغ بر 585 ميليون يورو اعلام شده بود كه اين رقم با رشد 18 درصدي در نوامبر 2014 به 693 ميليون يورو افزايش يافته است.

درآمد مالياتي

عضو كميسيون تلفيق بودجه گفت: هفت هزار ميليارد تومان از درآمدهاي مالياتي بودجه ۹۴ بيش برآورد است. غلامعلي جعفرزاده، با اشاره به جلسه ديروز كميسيون تلفيق لايحه بودجه مجلس اظهار داشت: در اين جلسه دغدغه نمايندگان راجع به بي‌عدالتي، فرار گسترده مالياتي، عدم گسترش پايه‌هاي مالياتي و مشكلات اجرايي اخذ ماليات و شيوه محاسبات مطرح شد. يكي از دستوركارهاي ديروز مربوط به درآمد مالياتي بوده و مهم‌ترين ريشه دغدغه نمايندگان عدم بانك اطلاعاتي مناسب از موديان است كه باعث شده نظام مالياتي از اطلاعات محوري به سمت فرد محوري و سليقه‌يي برود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون