• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3680 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

با دستور رييس قوه قضاييه، محسني‌اژه‌اي لغو سخنراني در مشهد را پيگيري مي‌كند

گروه سياسي| اكنون ديگر همه دست به كار شده‌اند و دستور پيگيري مي‌دهند و مامور ويژه براي بررسي موضوع مي‌فرستند، ابتدا دولت و بعد مجلس حالا هم قوه قضاييه.
به نظر مي‌رسد در برابر روحيه پيگير علي مطهري همه آستين‌ها را بالا زده‌اند. در سوي ديگر ماجرا فشاري كه تا پيش از اين بر وزارت كشور بود كم شد و به نظر مي‌رسد توضيحات وزير كشور و مديران اجرايي‌اش در مشهد و البته قزوين همه را قانع كرد كه وزارت كشور از تمام ظرفيت‌هايش استفاده كرده اما در نهايت با سد اختيارات دادستان رو به رو شده است. شايد به همين خاطر مساله استيضاح وزير كشور كه در روز اربعين از زبان يكي از نمايندگان هم جاري شد رنگ باخت و جاي خود را به سوال از وزير دادگستري داد. حالا مصطفي پورمحمدي بايد خود را آماده رفتن به بهارستان كند تا پاسخگوي سوال نمايندگاني باشد كه محكم پشت نايب‌رييسش ايستادند و از او حمايت كردند. در اين ميان اما قوه قضاييه سخنگويش را مامور پيگيري ماجراي مشهد كرده است، خبري كه از زبان وزير دادگستري بيان شد.
به گزارش ايسنا، وزير دادگستري گفت: رييس قوه قضاييه به محسني‌اژه‌اي دستور پيگيري و بررسي موضوع لغو سخنراني مطهري را داده و منتظر بررسي و اعلام نتيجه قوه قضاييه هستيم. مصطفي پورمحمدي با اشاره به برنامه‌ريزي صورت گرفته براي رسيدگي به موضوع لغو سخنراني علي مطهري، نايب‌رييس مجلس در مشهد گفت: در شرايط كنوني ابعاد اين مساله براي ما مشخص نيست كه بتوانيم در اين رابطه اظهارنظر كنيم، اما آنچه كه من مي‌دانم اين است كه دادستان مشهد بر اساس گزارشي دريافتي از منابع اطلاعاتي سخنراني مطهري را لغو كرده است.
وي تصريح كرد: رييس قوه قضاييه به حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي معاون اول خود دستور پيگيري و بررسي موضوع را داده، حال منتظر بررسي و اعلام نتيجه قوه قضاييه هستيم تا پس از آن تصميم‌گيري لازم در اين حوزه صورت گيرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون