• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3685 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

خبر كوتاه

يك فنجان فرهنگ  با حضور آيدين آغداشلو

سومين نشست از سري نشست‌هاي يك فنجان فرهنگ روز دوشنبه ۱۵ آذر با حضور آيدين آغداشلو در شهر كتاب مركزي برگزار مي‌شود. آيدين آغداشلو، قرار است در برنامه مذكور درباره خودش، هنر، نقاشي و علايقش درباره كتاب و داستان و شعر سخن بگويد. اين برنامه روز دوشنبه ۱۵ آذر از ساعت ۱۷ در فروشگاه مركزي شهر كتاب واقع در خيابان شريعتي، بالاتر از تقاطع مطهري، نبش كوچه كلاته برگزار مي‌شود.

 

لطيفي بازيگر شد

محمدحسين لطيفي، كارگردان به جمع بازيگران سريال «پيكسل» پيوست تا براي نخستين‌بار بازيگري را با حضور در اين پروژه كه به گفته سازندگانش ساختاري نامتعارف دارد، تجربه كند. لطيفي كه به عنوان مشاور پروژه در سريال «پيكسل» حضور داشت، در آخرين روزهاي تصويربرداري فاز اول، به عنوان بازيگر جلوي دوربين رفت تا يكي از نقش‌هاي كليدي و حساس اين سريال را ايفا كند. كامبيز ديرباز و پوريا پورسرخ، ليلا اوتادي، سحر قريشي، نرگس محمدي، برزو ارجمند وجواد يحيوي از جمله بازيگران اين سريال هستند. سريال «پيكسل» اين روزها مراحل پاياني تصويربرداري فاز اولش را به كارگرداني محمود معظمي پشت سر مي‌گذارد.


«قصه‌هاي آقاي خاص» منتشر شد

كتاب «قصه‌هاي آقاي خاص» نوشته لائوما با ترجمه سحر توكلي منتشر شد. اين كتاب مجموعه‌اي از ۱۸ داستان كوتاه از لائوما، نويسنده چيني است كه توسط خود نويسنده به انگليسي ترجمه شده و سحر توكلي نيز داستان‌ها را از انگليسي به فارسي ترجمه كرده است. لائو ما در اين داستان‌ها با طنزي گزنده و نيش‌دار فضاي دانشگاهي در جامعه امروز را به چالش مي‌كشد. «قصه‌هاي آقاي خاص» در ۱۰۰ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قيمت ۱۰۰۰۰ تومان در نشر داستان منتشر شده است. ايسنا

 

مهناز افشار جلوي دوربين «گيلدا» رفت

فيلمبرداري فيلم سينمايي «گيلدا» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي كيوان عليمحمدي و اميد بنكدار به تازگي در تهران آغاز شده است. «گيلدا» چهارمين همكاري مشترك سينمايي عليمحمدي و بنكدار است كه به تازگي كليد خورده است و تاكنون مهناز افشار، حميدرضا پگاه، رضا شفيعي جم و سياوش مفيدي جلوي دوربين مرتضي پورصمدي رفته‌اند. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: گيلدا، مالك رستوران سپيد، سياه‌ترين شب زندگي اش را پشت سر مي‌گذارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون