• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3687 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

آزادي دو كودك پس از چهارماه از دست آدم‌ربا

ايرنا| زني كه دو كودك خردسال را به دليل علاقه شديد ربوده بود، پس از چهار ماه هر دوي آنها را تحويل خانواده شان داد. رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: يك خانواده غيربومي در مجموعه‌اي آموزشي به عنوان سرايدار مشغول به كار بودند كه سرپرست اين خانواده به عللي زنداني مي‌شود. همسر او براي تهيه وثيقه راهي استان خود مي‌شود و دو كودك خردسالش را به زني كه سرپرست اين مجموعه آموزشي بود، مي‌سپارد. سرهنگ رضا عزيزي افزود: سرپرست اين مجموعه اما به دليل علاقه شديد به اين دو كودك، امانتداري نكرده و هنگام غيبت والدين، كودكان را به خارج از استان منتقل مي‌كند. سرانجام پس از چند ماه رايزني، روز يكشنبه، عامل كودك‌ربايي، بچه‌ها را تحويل خانواده‌شان داد و آنها هم كه از علاقه شديد اين زن به فرزندان خودشان مطلع شده بودند، از شكايت خود صرف نظر كردند.


آزادي دو زنداني اعدامي

ميزان| با تلاش واحد مددكاري زندان رجايي‌شهر و جلب رضايت اولياي دم، دو زنداني محكوم به قصاص از طناب‌دار نجات يافتند. محمد مرداني، مدير زندان رجايي شهر گفت: يكي از زندانيان كه از 13 سال پيش مرتكب قتل عمدي شده و در انتظار قصاص بود، با تلاش بي‌وقفه مددكاران اين زندان و رايزني‌هاي مستمر با اولياي دم مقتول، توانست با پرداخت ديه، رضايت آنها را جلب كند و از قصاص نجات يابد. زنداني ديگري هم كه از 10 سال پيش به جرم قتل عمد، زنداني بود با پرداخت ديه، مورد بخشش قرارگرفته و به آغوش خانواده بازگشته است.


مرگ سه عضو يك خانواده بر اثر گازگرفتگي

ركنا| فرمانده انتظامي تبريز از مرگ سه عضو يك خانواده بر اثر گازگرفتگي خبر داد. سرهنگ فرهنگ نوروزي گفت: برابر اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110مبني بر وقوع مرگ مشكوك در منزل مسكوني يكي از شهروندان، بلافاصله عوامل گشت كلانتري 13 شمس تبريزي به محل اعزام شدند. با حضور ماموران مشخص شد سه نفر از اعضاي يك خانواده به دليل تنفس گاز متصاعد از بخاري گازي دچار خفگي شده و جان خود را از دست داده‌اند. سرهنگ نوروزي علت حادثه را اتصالات غيراستاندارد بخاري اعلام كرد .


نقص فني هواپيماي ماهان هنگام فرود

ركنا| هواپيماي پرواز تهران- ايرانشهر شركت هواپيمايي ماهان، هنگام فرود در فرودگاه ايرانشهر دچار نقص فني شد و به سمت كرمان تغيير مسير داد. حميد پارسا، مسوول روابط عمومي فرودگاه‌هاي سيستان و بلوچستان، شرايط مسافران را خوب اعلام كرد و گفت: اين اتفاق ساعت 12:40 دقيقه دوشنبه رخ داد. وضعيت مسافران آن خوب است و احتمال رفع نقص در كرمان وجود دارد.


مهار آتش قطار مشهد – شيراز

باشگاه خبرنگاران| مسافران قطار مشهد – شيراز از آتش سوزي واگن مولد آن جان سالم به در بردند. مديركل راه آهن فارس گفت: آتش سوزي ساعت 4 دوشنبه در ايستگاه اصفهان در واگن پشتيباني مولد برق قطار مشهد – شيراز رخ داد كه ماموران بازرسي فني آن را مهار كردند. با انفصال واگن مولد برق از نفوذ آتش به ديگر واگن‌ها جلوگيري شد و با جايگزيني آن قطار به حركت خود ادامه داد. به گفته مهرداد انصاري در اين حادثه به هيچ يك از مسافران و ماموران فني آسيبي وارد نشد و قطار پس از يك ساعت تاخير به شيراز رسيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون