• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3688 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

ويژه

سرمايه بانك صنعت و معدن كم است

فريدون احمدي، نماينده زنجان و نايب‌رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: بانك صنعت و معدن ماموريت خود را به خوبي پيدا كرده و كارخود را با شايستگي انجام مي‌دهد. اين بانك يك مشكل اصلي دارد و آن هم پايين بودن ميزان سرمايه در مقايسه با ماموريتي است كه بر عهده دارد.  احمدي تصريح كرد: بانك صنعت و معدن در كار ارزيابي و بررسي طرح‌ها موفق است و از بانك‌هايي است كه در سال‌هاي اخير مطالبات معوق خود را كاهش داده است.


سرمايه بيمه پارسيان 400ميليارد تومان شد

مجمع عمومي فوق‌العاده اين شركت برگزار و افزايش سرمايه صد در صدي اين شركت به تصويب سهامداران رسيد. شركت بيمه پارسيان كه به عنوان يكي از توانمندترين شركت‌هاي صنعت بيمه كشور مطرح است در سال‌هاي اخير بر اساس گزارش‌هاي بيمه مركزي همواره روند رو به رشدي را طي كرده و در شاخص‌هاي مختلف جزو صدرنشين‌هاي اين صنعت به شمار مي‌رود كه اين موارد باعث شد تا افزايش سرمايه صددرصدي در دستور كار هيات‌مديره قرار گيرد و با توجه به پيگيري‌هاي انجام شده مجوزهاي لازم از بيمه مركزي و سازمان بورس اخذ و افزايش سرمايه اين شركت از 2 هزار ميليارد ريال به 4 هزار ميليارد ريال در مجمع عمومي فوق‌العاده روز دوشنبه پانزدهم آذرماه سال جاري به تصويب سهامداران رسيد.


بزرگداشت خبرنگار شهيد محسن خزايي در اصفهان
مراسم بزرگداشت شهيد محسن خزايي، خبرنگار صداوسيما و مدير اسبق روابط عمومي فولاد مباركه برگزار شد. سبحاني، مديرعامل فولاد مباركه، با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي و اخلاقي اين شهيد مدافع حرم تصريح كرد: شهيد خزايي در هر جايگاهي كه بود، پاسداري از ارزش‌هاي جمهوري اسلامي ايران را سرلوحه كار خود قرار مي‌داد و تلاش مي‌كرد تا اطلاعات و اخبار را در كمال امانتداري به گوش مخاطبان برساند. همان‌گونه كه شهيد خزايي بر اين امر همت مي‌گماشت، ادامه‌دهندگان راه ايشان نيز بايد به خوبي بدانند، دشمنان با استفاده از فضاي رسانه سعي دارند، دستاوردهاي دنياي اسلام را سانسور كنند، اين رسالت اصلي خبرنگاران است كه با بيان حقايق و روشنگري، تلاش دشمنان را خنثي كنند.


شكل‌گيري نهضت گردشگري با تعامل دولت و بخش خصوصي

مهدي جهانگيري، نايب‌رييس اتاق بازرگاني تهران اظهار اميدواري كرد كه دوره مديريت وي بر اين سازمان طولاني‌مدت باشد تا بخش خصوصي صنعت گردشگري بتواند در كنار دولت، برنامه‌ريزي‌ها و دستيابي به اهداف توسعه‌اي اين صنعت را به طور منسجم و پيوسته به پيش برد. مهدي جهانگيري در سخنان خود، بر ايجاد نهضت ملي صنعت گردشگري در كشور تاكيد كرد كه به گفته وي، اين نهضت تنها با تعامل دولت و بخش خصوصي شكل خواهد گرفت. به گفته وي ارزش درآمد صنعت گردشگري ايران در حال حاضر به 8 ميليارد دلار رسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون