• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3688 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

همه منتظر واكنش كي‌روش

بازي با ساحل عاج هم لغو شد

حدود يك ماه پيش و دقيقا 17 آبان‌ماه بود كه كارلوس كي‌روش با اشاره به برنامه اردويي تيم ملي در دي ماه سال جاري گفت: «خوشبختانه در ژانويه (دي ماه) در امارات اردويي را برپا و بازي دوستانه‌اي با ساحل عاج برگزار خواهيم كرد.»
با اين حال وقتي خبر از لغو اين ديدار آمد، همه متعجب شدند. مهدي تاج هم دو روز پيش از اين ماجرا ابراز بي‌اطلاعي كرد، اما گويا اين ماجرا چيزي جز واقعيت نبود. گفته مي‌شود شركتي كه قرار بوده اين بازي را هماهنگ كند، اعلام كرده اين بازي احتمالا برگزار نخواهد شد و فدراسيون فوتبال هم ريسك نكرده و بازي با مراكش را هماهنگ كرده است. از يك منبع ديگر هم شنيده شده كه گويا محدوديت ورزشگاه در شهر دوبي باعث لغو اين بازي شده كه اين ماجرا بسيار عجيب است! چراكه دوبي پر است از ورزشگاه‌هاي شيك و مدرني كه راحت مي‌توان با پرداخت پول در آنها بازي برگزار كرد. همان‌طور كه قرار است 17 دي‌ماه بازي ايران و مراكش در ورزشگاه العين برگزار شود. اين بازي به درخواست مراكشي‌ها برگزار مي‌شود و هزينه‌اي روي دست فدراسيون ايران نمي‌گذارد. گويا مشكل بالاتر از اين حرف‌هاست و فدراسيون فوتبال نتوانسته براي برگزاري اين بازي خوب بودجه‌اي فراهم كند، وگرنه اگر برگزاري بازي ساحل‌عاج قرار بود با چنين مشكلاتي لغو شود، كارلوس كي‌روش با اطمينان مقابل خبرنگاران برگزاري اين بازي را اعلام نمي‌كرد. مشكل مالي يكي از دلايل اصلي لغو اين بازي است كه شنيده شده بود حتي قرار شده اردوي دوبي هم لغو شود، اما فدراسيون هرطور شده مي‌خواهد اين اردو را برگزار كند تا سرمربي تيم ملي بيشتر از اين از لغو اردوها و بازي‌هاي دوستانه شاكي نشود.
حالا با اين اتفاقات بايد ديد واكنش كي‌روش كه اين روزها در مرخصي به سر مي‌برد چه خواهد بود. آيا او باز هم در فيس‌بوك يا صفحه اينستاگرام خود از شكست‌هاي تكراري فوتبال ايران در بيرون از زمين فوتبال حرف خواهد زد؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون