• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3689 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ آذر

پيشخوان

با حكم فرمانده معظم كل قوا؛
سردار غلامحسين غيب‌پرور به رياست سازمان بسيج منصوب شد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمانده معظم كل قوا با صدور حكمي سردار سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب‌پرور را به سمت «رييس سازمان بسيج و جانشين فرمانده كل سپاه در امور بسيج» منصوب كردند.
متن حكم رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
سردار سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب‌پرور
نظر به انتصاب سردار سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در سمت «معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي» و بنا به پيشنهاد فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و تعهد و شايستگي و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رييس سازمان بسيج و جانشين فرمانده كل سپاه در امور بسيج» منصوب مي‌كنم. ارتقاي حضور سازمان يافته‌تر مردم (به ويژه جوانان عزيز) و اعتلاي بسيج در عرصه‌هاي مورد نياز انقلاب اسلامي (مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات رساني)، ايجاد و ساماندهي مجموعه‌هاي انديشه‌ورز و رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسيج براي راهبردنگاري و رصد فعاليت‌ها و جلوگيري از نفوذ دشمن، ايجاد سازوكار قطعي براي تقويت هم‌افزايي اقشار و همكاري و هماهنگي با دستگاه‌هاي ذي‌ربط، مورد انتظار است. از زحمات و تلاش‌هاي موثر و مخلصانه سردار سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در دوره تصدي اين مسووليت تشكر و قدرداني مي‌كنم. توفيقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.


فرمانده سپاه:
تلاش بسيج براي استفاده از راهبرد اقتصاد مقاومتي

فرمانده كل سپاه گفت: سازمان بسيج براي رفع مشكلات اقتصادي و استفاده از راهبرد اقتصاد مقاومتي تلاش‌هاي بسيار زيادي در سراسر كشور انجام داده كه دستاوردهايش را در بخش‌هاي مختلف در صنعت و كشاورزي شاهد بوديم. به گزارش فارس، سردار جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران در حاشيه نمايشگاه دستاوردهاي 5 سال اخير سازمان بسيج مستضعفين گفت: تقريبا  اين نمايشگاه گوشه كوچكي از فعاليت‌هاي گوناگون سازمان بسيج و توانمندي‌هاي بسيجيان عزيزمان در كشور بود و قطعا اين روشن است كه ما گوشه‌اي از اين دستاوردها را در قالب اين نمايشگاه ديده‌ايم. فرمانده كل سپاه ادامه داد: آنچه مهم است، هدايت فعاليت‌هاي بسيج و توانمندي‌ها وزين اين سازمان است كه در اين چند سال اخير توسط برادر عزيزمان سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين و مجموعه مديران، مسوولان و فرماندهان بسيج در بخش‌ها و اقشار مختلف انجام گرفته و حاصل آن نكاتي است كه در اين نمايشگاه ما به وضوح ديديم البته بخش‌هاي ديگري از فعاليت‌هاي سازمان بسيج را درهفته بسيج در قالب نمايشگاهي در استان مازندران ديدم. جعفري عنوان كرد: براي رفع مشكلات اقتصادي و استفاده از راهبرد اقتصاد مقاومتي در سازمان بسيج با توجه به تلاش‌هاي بسيار زيادي كه اين سازمان در سراسر كشور انجام داده و تخصصي شدن اقشار در بخش‌هاي مختلف نتيجه و دستاوردهايي در بخش‌هاي مختلف صنعت و كشاورزي شاهد بوديم كه اميدواريم خداي متعال به مجموعه مديران بسيج و همه فرماندهان توفيق دهد كه بتوانند از اين توان عظيم و مردمي استفاده بيشتر كنند و قطعا بهره آن را هم خود مردم مي‌برند.


استاندار فارس: 16 آذر افتخارآميزترين روز
در تاريخ ايران است

استاندار فارس با بيان اينكه اگر امروز در كشور سخن از پيشرفت علمي و ترقي و توسعه مي‌شود به پاس خون كساني است كه براي رسيدن به اين نقاط افتخارآميز جان خود را فدا كردند، گفت: 16 ‌آذر، روز دانشجو، افتخارآميزترين روز در تاريخ ايران و مصادف با شهادت سه تن از پاك‌ترين فرزندان اين سرزمين هرگز فراموش نخواهد شد.به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري فارس، سيدمحمدعلي افشاني در مراسم روز دانشجو اظهار داشت: روح سه شهيد روز 16 آذر همواره در دانشگاه شاهد است تا به كساني كه به دانشگاه مي‌آيند بياموزند و به كساني كه مي‌روند توصيه كنند كه استقلال و آزادي را در سرزمين ايران قدر بدانيد.
وي با بيان اينكه اگر روز 16 آذر در ايران ايجاد نمي‌گرفت معلوم نبود ما مسير استقلال و آزادي را طي مي‌كرديم و به احتمال زياد طي نمي‌كرديم، افزود: اين كشور تا مشروطه مبارزه كرد؛ مشروطه را خلق كرد؛ اما مشروطه با يك كودتا از بين رفت و كسي بر سر كار آمد كه متملقان او را اعلي حضرت و قدر شوكت خطاب مي‌كردند و فكر مي‌كرد اين چاپلوسان كه او را تمجيد مي‌كنند در روز گرفتاري كنار او خواهند بود؛ به همين دليل بيستم شهريور وقتي از ايران رفت هيچكس براي او دلتنگ نشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون