• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3710 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

الياس حضرتي:

كانديداي اصلي اصلاح‌طلبان آقاي روحاني است و لاغير

الياس حضرتي، عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي و مدير مسوول روزنامه اعتماد معتقد است كه انتخابات رياست‌جمهوري سال 96 در مرحله اول به پايان خواهد رسيد و پيروز آن حسن روحاني خواهد بود. به گفته اين نماينده مردم تهران در مجلس، اصلاح‌طلبان كانديدايي غير از روحاني ندارند.
 مدير مسوول روزنامه اعتماد در مورد زمزمه‌هايي مبني بر گزينه‌هاي جايگزين اصلاح‌طلبان براي انتخابات رياست‌جمهوري سال 96 گفت: اصلاح‌طلبان به عنوان يك گروه سياسي انقلابي و ريشه‌دار با كسي تعارف ندارند. ما هم كانديدا و هم برنامه براي اداره كشور داريم.
 اصلاح‌طلبان غير از آقاي روحاني به فرد ديگري
فكر نمي‌كنند
وي اظهار داشت: دراين شرايط و اين مقطع از زمان كانديداي اصلي اصلاح‌طلبان آقاي روحاني است و به غير از آقاي روحاني به فرد ديگري فكر نمي‌كنند، اگر هم  زماني صحبتي شود كه كانديدايي در كنار روحاني باشد، هم با نظر مشورتي آقاي روحاني و هم به جهت ايجاد امنيت بيشتر براي كانديداتوري وي است والا كانديداي اصلي اصلاح‌طلبان آقاي روحاني است و لاغير.
اصولگرايان با بحران كانديدا مواجهند
حضرتي بيان كرد: البته دوستان اصولگراي ما بيشتر اين بحث را مطرح مي‌كنند و مي‌گويند كه اصلاح‌طلبان در كنار روحاني كانديداي ديگر دارند آنهم در شرايطي كه خودشان با بحران كانديدا مواجه هستند چون توانايي راه‌اندازي يك گفتمان را تاكنون پيدا نكرده‌اند و مرتب از اين شاخه به آن شاخه مي‌پرند. وي در مورد اينكه برخي معتقدند كه مطرح شدن علي مطهري به عنوان كانديداي احتمالي اصلاح‌طلبان به معناي اين است كه آنها در نهايت به سمت يك اصولگرا اقبال دارند و اين به معناي نداشتن كانديداي قوي اصلاح‌طلب در اين جريان است، گفت: اصلاح‌طلبان اگر قرار باشد كانديدايي را نه به عنوان رقيب بلكه به عنوان پشتوانه كانديداتوري آقاي روحاني مشخص كنند طبيعي است بايد كسي باشد كه مطمئن باشند رد صلاحيت نمي‌شود، امكان راي آوري و توانايي اداره حكومت را نيز دارد و در نهايت امكان كناره‌گيري‌اش نيز وجود داشته باشد يعني بعد از اينكه مراحلي تمام شد به نفع آقاي روحاني كنار برود.
آقاي مطهري را اصلاح‌طلب كامل، واقعي و ريشه‌دار مي‌دانيم
اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس تصريح كرد: اگر آقاي مطهري اصولگرا است پس همه اصلاح‌طلبان اصولگرا هستند. ما آقاي مطهري را اصلاح‌طلب كامل، واقعي و ريشه‌دار مي‌دانيم. آقاي مطهري از شخصيت‌هاي خوب و وزين هستند اما هنوز درمورد هيچ فردي بحث جدي مطرح نشده است و فقط برخي گمانه‌‌زني‌هايي را مطرح مي‌كنند.
اصلا به دومرحله‌اي شدن انتخابات فكر نمي‌كنيم
وي در مورد امكان دومرحله‌اي شدن انتخابات نيز گفت: ما فكر مي‌كنيم انتخابات در مرحله اول با پيروزي قطعي آقاي روحاني به پايان مي‌رسد و اصلا به دومرحله‌اي شدن انتخابات فكر نمي‌كنيم، اصلاح‌طلبان نگراني براي برگزاري انتخابات يا مشاركت مردم و راي آوري روحاني ندارند، فقط نگران كارشكني‌ها و به‌هم زدن بازي توسط رقبا هستند چراكه رقباي ما هر وقت احساس مي‌كنند نمي‌توانند رقابت كنند بازي را به هم مي‌زنند. خبرآنلاين

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون