• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3710 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

رئوفيان: كاري به پايداري‌ها نداريم، نگاه ما تامين مصالح كشور است

ابوالقاسم رئوفيان، دبيركل حزب اسلامي ايران زمين مي‌گويد كه ممكن است در بررسي‌هاي‌مان به اين نتيجه برسيم فردي كه شايستگي رياست‌جمهوري دوازدهم را دارد در داخل حزب ما نيست و حتي ممكن است داخل جبهه اصولگرايان هم نباشد. بنابراين نبايد مصالح كشور و منافع ملي را در محدوده مصالح حزبي تعريف كنيم. چكيده اظهارات او به شرح زير است:
  به‌نظر مي‌رسد 12-10گزينه انتخاباتي درسبد ارزيابي اصولگرايان قرارگيرد كه درنهايت با فرآ‌يندي كه در بالا گفتم (البته اگررعايت شود) بتوان به گزينه برتررسيد وآن رابه عنوان نامزد به مردم معرفي كرد.
    رياست‌جمهوري يك پروژه ملي است و ما بايد نگاه‌مان باز باشد و نگاه وسيع به مساله داشته باشيم كه از ميان افرادي كه كانديداتوري‌شان قطعي شده و تصميم جدي دارند چه كسي شايستگي‌هاي بيشتري براي اداره امور كشور دارد. ما در انتخابات رياست‌جمهوري دوره دوازدهم مي‌خواهيم رييس‌جمهوري را انتخاب كنيم كه بتواند عقب‌ماندگي‌ها از چشم‌انداز ايران 1400 را جبران كند و اين مهم كار سختي است.
    رييس‌جمهور دوره بعد بايد بتواند اصل 113 و 121 قانون اساسي كه به وظايف ذاتي رييس‌جمهور اشاره دارد را اجرا كند و قابليت‌ها و توانمندي‌هاي لازم را در اين راستا داشته باشد. حال ممكن است در بررسي‌هاي‌مان به اين نتيجه برسيم كه اين فرد در داخل حزب ما نيست و حتي ممكن است داخل جبهه اصولگرايان هم نباشد. بنابراين نبايد مصالح كشور و منافع ملي را در محدوده مصالح حزبي تعريف كنيم.
    ما كاري به پايداري‌ها نداريم. نگاه ما نگاه تامين منافع ملي و مصالح كشور است و هيچ چيزي براي ما مهم‌تر از مصالح كشور و منافع ملي نيست. هيچ چيزي براي ما مهم‌تر از حل دغدغه مردم و دغدغه رهبر انقلاب نيست، هيچ چيزي براي ما مهم‌تر از اداره بهينه امور كشور نيست به خصوص حال كه يك قدم بيشتر براي رسيدن به اهداف سند چشم‌انداز و ايران 1400 فاصله نداريم. اعتمادآنلاين

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون