• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3716 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

هاشمي، تبلور خواست ملت در قدرت

حجت درخشنده مقام بازنشسته امنيتي

 

 

ملتي كه براي اقامه خواست خود و كوتاه كردن دست قدرت‌ها و زيستن با استقلال و آزادي قيام كرده است، خود را براي شهادت و شهيد دادن آماده كرد و به خود باكي راه نداد. عزت و شرف و ارزش‌هاي انساني گوهرهاي گرانبهايي است كه فرزندان صالح اين ملت عمر خود و ياران خود را در راه حراست و نگهباني از آن وقف كردند. پيروان پاكان در راه هدف، قدرت خيانت به مكارم و ارزش‌هاي انساني ملت را از بدخواهانِ بدسيرت سلب كردند و اجازه به دشمن‌هاي فضيلت ندادند كه جز اين خرقه خاكي را از دوستان خدا و عاشقان حقيقت آرزو كنند، بگذار اين بدفهمان بدانگيز كه جز به من و ماهاي خود نمي‌انديشند، عاشقان از بند طبيعت رهانيده و به فضاي آزاد جوار معشوق را، باز شدن راه خود در مقابل ملتي كه در برابر بدانديشان برخاسته است، تعبير و تدبير خود كنند.
 عيب بزرگ اينان آن است كه نه از اسلام اصيل نزد ملت و نه از انسانيت در نزد مردم اطلاع دارند. مشكل اينها عدم شناخت از ملتي است كه با شجاعت بي‌مانند انقلاب اسلامي و نظام جمهورى اسلامي را خلق كردند و در برابر ناملايمات و سردى دوست و دشمن خم به ابرو نياوردند، اين بدانديشان چون قدرت را بيشتر از ملت دوست دارند، هاشمي نامدار در قدرت كه حامل خواست ملت بود را هرگز نشناختند. كوردلان بد انديش با آنكه ديدند صفوف فداكاران ملت در اين سال‌ها فشرده‌تر و عزم آنان مصمم‌تر شده، خواستند كه با نديدن و نشنيدن خيرخواهي هاشمي خواست يك ملت فداكار را از صحنه بيرون كنند. آنان تا توانستند به فرزند اصيل ملت، هاشمي عزيز با حربه ناسزا و تهمت‌هاي ناجوانمردانه حمله كردند كه او را از ملت و نظام متعلق به ملت جدا كنند و اكنون كه آن حربه از كار افتاده و كوس رسوايي آنان بر سر بازارها زده شده ابلهانه سوداى ديگرى در سر مي‌پرورانند كه همگان بايد هوشيار باشند. ملت ايران در اين ضايعه عظيم بغض فروخورده خود را با حضور گسترده، آرام و منطقي در مراسمات نشان خواهد داد و سرفراز است كه مرداني را به جامعه تقديم كرده كه خود را وقف خدمت به دين، ملك و ملت كرده است و از خدمتگزاران فعال و صديق خود تجليل خواهد كرد.
 آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني براى مردم زيست و در ميان مردم مرد و خار در چشم دشمنان و بدخواهان مردم بود. سيل خروشان ملت و امواج شكننده مردم با اتحاد و اتكال به خداي بزرگ هر توطئه و طمعي را جبران خواهد كرد. ملت ايران با هوشمندى و اعتدال با اعتماد به قدرت قادر متعال بدخواهان ملت را عاجز و مأيوس خواهند كرد و خداوند بزرگ پشت و پناه اين كشور و ملت خواهد بود. اينجانب به سهم خود اين ضايعه عظيم را به مردم خوب‌مان و جامعه بشرى تسليت عرض مي‌كنم و با خانواده و خاندان محترم و شريف و عزيز هاشمي ابراز همدردى و خود را در غم و سوگ‌شان شريك مي‌دانم؛ رحمت واسعه خداوند رحمان را براي اين بزرگمرد بشريت و صبر و شكيبايي را براي بازماندگان محترم آنان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون