• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3719 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ دي

يك كشته در تصادف اتوبوس ني‌ريز

ايرنا| درحادثه واژگوني يك دستگاه اتوبوس در محور ني‌ريز - كرمان يك نفر جان خود را از دست داد و 16 نفر كه تعدادي از آنها سرباز بودند، مجروح شدند. اين حادثه در حالي در ني‌ريز اتفاق افتاده است كه چند ماه پيش نيز در حادثه ديگري در شهر ني‌ريز و براثر واژگوني اتوبوس تعدادي از سربازان جان باختند. دكتر محمدرضا عالي‌منش، مدير كل اورژانس و فوريت‌هاي پزشكي استان فارس درباره حادثه روز گذشته، گفت: شش نفر از مجروحان اين حادثه كه حال وخيمي داشتند به بيمارستان فسا و مابقي به بيمارستان ني‌ريز منتقل شدند.

 

مرگ سه كارگر در ريزش تونلي در تبريز

اعتماد| ريزش آوار در محل حفاري تونل انرژي تبريز جان سه كارگر را گرفت. اين حادثه ظهر روز جمعه در خيابان خاقاني تبريز اتفاق افتاد كه در آن سه كارگر كشته شدند و دو نفر ديگر از مرگ نجات يافتند. اين پنج كارگر همگي زير تونل مدفون شدند اما تلاش ماموران آتش‌نشاني براي بيرون آوردن آنها به نجات دو نفر منجر شد. به گزارش تسنيم، ريزش آوار در محل ساخت تونل انرژي در محدوده خيابان خاقاني تبريز رخ داد و عمليات نجات اين پنج نفر ساعت‌ها طول كشيد. روابط عمومي فرمانداري تبريز نيز در گفت‌وگو با تسنيم گفت: ماموران آتش‌نشاني از دقايق اوليه حادثه در سر صحنه حاضر شدند و از نزديك جريان عمليات نجات كارگران را مديريت كردند اما تنها توانستند دو نفر از كارگران را نجات دهند. دلاليل وقوع اين حادثه در دست بررسي است.
مرگ مادر و گازگرفتگي پسرهايش در خاك سفيد

 

مرگ مادر و گازگرفتگي پسرهايش در خاك سفيد

ايسنا| يك زن و دو پسرش در خانه مسكوني‌شان در خاك‌سفيد به علت گازگرفتگي جان باختند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران گفت: اين حادثه در ساعت 2:58 بامداد جمعه در منطقه خاك‌سفيد، خيابان تختي به آتش‌نشاني اعلام شد. سيدجلال ملكي افزود: خانه اين مادر و دو پسرش يك آپارتمان 40 متري در طبقه سوم ساختماني سه طبقه بود. همسايه‌ها متوجه نشت گاز مونوكسيدكربن در فضاي خانه شدند و موضوع را به آتش‌نشاني اطلاع دادند.
 سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهر تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در اين واحد مسكوني گفت: آتش‌نشانان با ورود به خانه با جسم بي‌حال زني 60 ساله و پسران 30 و 32ساله‌اش مواجه شدند كه بلافاصله آنها را به فضاي باز منتقل كرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحويل دادند. عوامل اورژانس با بررسي علايم حياتي اعلام كردند كه مادر خانواده در اين حادثه جان خودش را از دست داده است و پسران او نيز كه دچار مسموميت شده بودند، به مراكز درماني منتقل شدند. ملكي علت اين حادثه را استفاده از دودكش مشترك براي آبگرمكن ديواري و هود آشپزخانه و عدم نصب دودكش و كلاهك مناسب براي بخاري و آبگرمكن ديواري اعلام كرد.

 

انهدام باند سارقان محتويات خودرو در ملارد

مهر| فرمانده انتظامي شهرستان ملارد از انهدام باند سارقان حرفه‌اي محتويات خودرو و كشف ۵۱ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ برزو همتي گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتي مبني بر اينكه چند نفر اقدام به خريد و فروش قطعات مسروقه خودرو و اتومبيل در مارليك شهرستان ملارد مي‌كنند، بررسي موضوع دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت. وي افزود: ماموران موفق شدند مخفيگاه متهمان را در شهرستان ملارد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه پنج متهم را دستگير كنند. متهمان دستگير شده در ابتدا منكر سرقت‌هاي‌شان شدند اما با ارايه دلايل و مدارك لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت محتويات خودرو، شش فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت انباري در مارليك شهرستان ملارد اعتراف كردند. فرمانده انتظامي شهرستان ملارد در پايان گفت: سارقان دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون