• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3722 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي

32 كشته در سقوط هواپيماي تركيه‌اي در قرقيزستان

تسنيم| سقوط يك فروند هواپيماي باري تركيه‌ در يك منطقه مسكوني در پايتخت قرقيزستان منجر به مرگ ۳۲ نفر شد. وزارت امور اضطراري قرقيزستان اعلام كرد كه يك هواپيماي باري تركيه در قرقيزستان سقوط كرده است. دولت قرقيزستان از مرگ دست‌كم 32 نفر در سقوط هواپيماي باري تركيه خبر داد. وزارت بهداشت قرقيزستان اعلام كرد كه امدادگران اجساد يكي از خلبانان هواپيما و 15 نفر از مردمي را كه اين هواپيماي بويينگ 747 روي خانه‌هاي آنها سقوط كرده است پيدا كرده‌اند.

پسرعمويم را كشتم و در مزرعه دفن كردم

پليس| پسر خشمگين، پسر عموي 21 ساله خود را با داس كشت و جسدش را در مزرعه دفن كرد. اين حادثه در ساعت 16 و 37 دقيقه روز يكشنبه در يكي از روستاهاي حومه نوشهر اتفاق افتاد. ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسي‌هاي اوليه دريافتند، فردي 19 ساله اهل افغانستان به دليل نامعلومي با پسرعموي21 ساله‌اش اهل افغانستان درگير و با داس او را به قتل رسانده است. با وقوع اين حادثه ماموران، متهم به قتل را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند. متهم در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليس به قتل اعتراف كرد و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

 

قاتل خاموش جان 4 نفر را در دماوند گرفت

ركنا| 4 كارگر تبعه افغانستان و پاكستان در ساختمان نيمه‌كاره‌اي واقع در روستاي وادان بخش مركزي شهرستان دماوند به علت خفگي جان باختند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون