• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3723 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

محمدجواد لاريجاني:

ايران در اجلاس آتي حقوق بشر در ژنو مثل گذشته حضور فعال خواهد داشت

محمد جواد لاريجاني با بيان اينكه آنچه در بحرين مي‌گذرد يك فاجعه انساني است، گفت: انگليس، عربستان و امريكا هرگز نمي‌توانند دامن خود را از اين جنايات پاك كنند. به گزارش ميزان، محمدجواد لاريجاني دبير ستاد حقوق بشر اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران در اجلاس آتي حقوق بشر در ژنو مثل گذشته حضور فعال خواهد داشت و راجع به نحوه اين مشاركت‌ها، مباحث و چارچوب‌هاي كلي مورد بررسي قرار گرفت. لاريجاني در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره شرايط فعلي كشور بحرين اظهار كرد: آنچه در بحرين مي‌گذرد يك فاجعه انساني است و جنايات بسيار سنگيني عليه بشريت در حال اتفاق است.
وي ادامه داد: به اعتقاد بنده، جناياتي كه در بحرين اتفاق مي‌افتد بايد محكوميتش شامل دولت انگليس و دولت‌هايي مثل عربستان و كشورهاي منطقه و امريكا شود و اينها هرگز نمي‌توانند دامن خود را از اين جنايات پاك كنند.
دبير ستاد حقوق بشر در پاسخ به سوال ديگري درباره تهاجمات حقوق بشري عليه ايران اظهار كرد: تهاجمات حقوق بشري عليه جمهوري اسلامي ايران از روز اول تولد جمهوري اسلامي ايران شروع شده و تا به حال اين چهار يا پنجمين گزارشگر ويژه كشوري است كه براي ما تعيين شده و ما انواع قطعنامه‌ها را عليه خود داشته‌ايم، بنابراين مساله بسيار ريشه‌اي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون