• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3732 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

معاون حقوقي رييس‌جمهور در گفت‌وگو با «اعتماد»:

در تعريف از آيت‌الله هاشمي مسابقه گذاشتند

با نزديك شدن به انتخابات، مخالفان حملات خود را عليه روحاني تشديد خواهند كرد

گروه سياسي


در ميان دولتمردان يازدهم، تعداد اندك‌‌شماري هستند كه تمام قد در برابر مخالفان حسن روحاني مي‌ايستند و آنان را از اقدامات و سخناني كه عليه دولت بر زبان مي‌آورند برحذر مي‌دارند. مجيد انصاري يكي از آن دست مسوولان دولتي است كه هيچگاه سكوت را در برابر مخالفان يا بهتر بگوييم تخريب‌كنندگان شخص حسن روحاني جايز نمي‌داند و همواره آنان را دعوت به رعايت اخلاق مي‌كند، هرچند اين دعوت از سوي مخالفان مورد قبول قرار نگيرد. مجيد انصاري در گفت‌وگوي كوتاه با «اعتماد» تخريب‌هايي كه همچنان عليه دولت يازدهم و شخص حسن روحاني و نزديكان او انجام‌ مي‌گيرد را ناشي از شرايط پيشا انتخاباتي مي‌داند. البته شرايطي كه انصاري از آن ياد مي‌كند، گلايه‌هاي او را به سمت رسانه‌ها سوق مي‌دهد و او توصيه مي‌كند تا فضاي كشور به اختلاف‌افكني آلوده نشود.
مخالفان فضاي كشور را
تشنج‌زا نكنند
معاون حقوقي رييس‌جمهوري تاكيد كرد: «ما هرچقدر به سمت انتخابات پيش برويم، يك عده‌اي كه خيلي پايبند به اخلاق و قانون و شرع نيستند در رسانه‌هاي مختلف و به خصوص سايت‌ها و كانال‌ها و فضاي مجازي مرتبط با خود، حملات خود را عليه اعضاي دولت و شخص آقاي روحاني تشديد كرده و خواهند كرد». مجيد انصاري با توصيه اين جريان به اينكه حداقل به اصول اوليه اخلاق پايبند باشند، ابراز اميدواري كرد كه «فضاي عمومي كشور را به گناه، معصيت، اختلاف افكني و تشنج‌آفريني آلوده نسازند».
عده‌اي عادت به ارتكاب گناه كرده‌اند
انصاري در ادامه با بيان اينكه من قبلا هم گفته‌ام كه دولت يازدهم و شخص آقاي دكتر روحاني مظلوم‌ترين دولت‌ها بوده كه عليه او بيشترين هجمه‌ها و تبليغات سوء را انجام مي‌دهند، گفت: «يك عده ظاهرا عادت كرده‌اند كه هر روز صبح از خواب بيدار شوند و تا شب ده‌ها گناه كبيره را مرتكب شوند آن هم در سطح گسترد‌ه‌اي از كشور و عليه شخصيت‌هاي برجسته نظام». وي با يادآوري برخوردهايي كه با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني مي‌شد، گفت: ما شاهد بوديم كه اين جماعت بداخلاق طي چند سال گذشته با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني چه كردند و اين را هم ديديم كه بعضي از آنها هم پس از ارتحال آيت‌الله هاشمي براي تعريف و تمجيد از ايشان مسابقه گذاشته بودند. معاون حقوقي رييس‌جمهوري تاكيد كرد: اين نهايت نفاق و بداخلاقي است. اگرچه فضاي كلي رسانه‌ها همراه مردم هستند و كمك كار و حامي دولت هستند كه جاي دارد از آنها تشكر ‌‌كنيم اما به هرحال عده‌اي هم وجود دارند كه روش‌شان تخريب است.
اما ماجراي شكايت معاونت حقوقي رياست‌جمهوري از تخريب‌كنندگان حسن روحاني كه در دادگاه ويژه روحانيت در حال پيگيري است، سوالي بود كه مجيد انصاري تنها با «لبخند» به آن واكنش نشان مي‌دهد و پاسخي از روند رسيدگي به اين پرونده نمي‌دهد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون