• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3732 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

معاون پارلماني رييس‌جمهور:

تشييع پيكر باشكوه آيت‌الله هاشمي تحقق وعده الهي به بندگان صبور بود

گروه سياسي|  حسينعلي اميري، معاون پارلماني رييس‌جمهور گفت: تشييع جنازه باشكوه آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني نشان داد كه مردم ايران قدر خدمتگزاران خود را بخوبي مي‌دانند و با وجود نامهرباني‌هايي كه به ويژه در سال‌هاي اخير روا شد، ايشان با صبوري مثال‌زدني اين مسائل را تحمل كردند و محكم و استوار به راهشان ادامه دادند و حضور گسترده مردم در مراسم وداع با ايشان نيز در واقع تحقق وعده الهي نسبت به بندگان مجاهد و صبور بود. به گزارش روابط عمومي معاونت امور مجلس رياست‌جمهوري، جمله‌هاي كليدي اظهارات حسينعلي اميري به شرح زير است:
  ‌ برجام يك دستاورد مهم نه تنها براي دولت بلكه براي نظام و كشور است كه با وجود بدعهدي‌هاي امريكا، گشايش‌هاي زيادي را در پي
داشته است.
  ‌ مذاكرات هسته‌اي با مديريت رييس‌جمهور محترم و تلاش‌هاي تيم مذاكره‌كننده و مهم‌تر از همه حمايت‌هاي مقام معظم رهبري به نتيجه رسيد و توانست حقوق هسته‌اي ملت ايران را حفظ كند و تحريم‌هاي ظالمانه و غيرانساني مرتبط با موضوع هسته‌اي را لغو كند.  ‌ افزايش توليد و صادرات نفت و گاز، افزايش صادرات غيرنفتي، حل مسائل بانكي و بيمه‌اي و ورود ايران به بازارهاي جهاني از جمله دستاوردهاي برجام است.
  ‌ در آستانه سي‌و‌هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، جاي خالي آيت‌الله هاشمي براي همه ما و نظام و كشور كاملا احساس مي‌شود. ايشان شخصيت بزرگ و بزرگواري بودند كه در واقع نخ تسبيح وحدت همه جناح‌هاي سياسي كشور در كنار مقام معظم رهبري بودند.
  ‌ صبوري، سعه صدر، دورانديشي و خيرانديشي اين عالم بزرگوار مثال زدني بود.  ‌ آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني به عينه مظهر اعتدال گرايي در كشور بود و فراتر از همه جناح‌ها قرار مي‌گرفت و بااينكه عضوهيچ حزب و گروه و جناحي نبود ولي همه خودشان را به‌نوعي در نسبت با ايشان مي‌ديدند و همه ايشان را جزو خودشان مي‌دانستند.
  ‌ آقاي هاشمي در صحنه‌هاي مهم انقلاب و نظام جمهوري اسلامي هميشه نقش مهمي در عبور از گردنه‌هاي سخت ايفا مي‌كرد و در طول نهضت اسلامي و قبل و بعد از پيروزي انقلاب در هيچ مقطعي نمي‌توانيم نقش ايشان را ناديده بگيريم و ايشان در هيچ مقطعي از انقلاب غايب نبودند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون