• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3732 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

خبر كوتاه

راه‌اندازي «مراكز نگهداري از مادران معتاد» در 5 استان پرخطر

ايسنا| انوشيروان محسني بندپي، رييس سازمان بهزيستي كشور گفت: در پنج استان كشور كه تعداد زنان معتاد آن زياد بود مراكز نگهداري از مادران معتاد ايجاد كرده‌ايم و در صورتي كه در ساير استان‌ها هم آمار زنان معتاد افزايش يابد اين مراكز ايجاد مي‌شوند. طي يك بررسي انجام شده از 150 كودك زير 17 سال معتاد، حدود 75 درصد آنها پدر و مادرشان هر دو معتاد بودند و 3/9 درصد مادر و 7/3درصد هم پدران‌شان معتاد بود.»


بررسي و تصويب هزينه‌هاي آموزش و پرورش در كميسيون تلفيق بودجه 96

يك عضو كميسيون تلفيق بودجه 96 مجلس از رسيدگي به بند 9 لايحه بودجه 96 و بررسي پيشنهادات الحاقي به اين تبصره خبر داد. رضا انصاري گفت: كميسيون تلفيق بودجه 96 در حال حاضر در حال رسيدگي به تبصره‌هاي هزينه‌اي در حوزه صندوق رفاه دانشجويي و الحاقياتي درباره آموزش و پرورش است كه البته در اين بند مصوباتي داشته است. نماينده مردم داراب در مجلس ادامه داد: بند مذكور در خصوص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي، درآمدهاي اختصاصي آنها، اخذ تسهيلات توسط آنها از بانك‌ها و صندوق‌هاي رفاه دانشجويي است. نمايندگان در حال ارايه پيشنهاد الحاقي به بند هستند. وي با اشاره به پيشنهادات الحاقي به اين بند لايحه بودجه 96، گفت: در حال حاضر در حال بررسي پيشنهادي مبني بر يكسان‌سازي حقوق معلمان حق‌التدريس و سرباز معلم با معلمان رسمي آموزش و پرورش هستيم.


ابتكار: روزهاي سالم تهران در دولت يازدهم 67 پله افزايش يافت

ايرنا| رييس سازمان حفاظت محيط زيست در مراسم جايگزيني ٤٠ هزار دستگاه تاكسي نو در ناوگان تاكسيراني كشور با اشاره به روزهاي سالم و ناسالم گفت: تعداد روزهاي سالم و پاك شهر تهران تا ششم بهمن سال 1392 برابر با ١٧٧ روز بود كه اين رقم از آغاز كار دولت يازدهم تاكنون به ٢٣٤ روز رسيده است.  «معصومه ابتكار» در اين خصوص گفت: تعداد روزهاي سالم و پاك شهر اصفهان نيز در اين مدت سه برابر شده است. به گفته وي، اين نشان مي‌دهد كه گام به گام شرايط بهتر شده و هواي كلانشهرها رو به بهبود است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون